پنجشنبه نهم فروردین ماه

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام قهرمانان ترکیه

نمایندگان کشورمان در پنج وزن نخست حریفان خود را شناختند.

قرعه کشی پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی جام قهرمانان ترکیه عصر روز گذشته در شهر استانبول برگزار شد.

 تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشورمان در این رقابت ها حضور یافته که نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:
در وزن 55 کیلوگرم که 8 کشتی گیر شرکت کرده اند، محمدمهدی جواهری با موتلو از ترکیه پیکار می کند و در صورت پیروزی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان حریفان ترکیه ای می رود. امیررضا ده بزرگی دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز به مصاف تیکی علی از ترکیه می رود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم و مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی گیران ترک مبارزه خواهد کرد.
در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف ارکن از ترکیه می رود، در این وزن 11 نفر حضور دارند.
در وزن 72 کیلوگرم امیر عبدی در مبارزه نخست به مصاف داگ از ترکیه می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی گیران ترکیه ای روبرو خواهد شد. در این وزن 8 نفر حضور دارند.
در وزن 82 کیلوگرم که 12 نفر شرکت کننده حضور دارند، محمد ناقوسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با تاتار از ترکیه کشتی خواهد گرفت.
در وزن 97 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند،  مرتضی الغوسی به مصاف دمیر از ترکیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان دیگر نمایندگان کشور ترکیه مصاف می دهد.

این رقابت ها از ظهر امروز به وقت ایران آغاز می شود.