جمعه سی و یکم فروردین ماه
بازیکن جدید سپاهان؛

صادق زاده: به دو دلیل از «مجیس» جدا شدم

شهاب صادق زاده، بازیکن سابق تیم مجیس عمان از دلایل جدا شدن از این تیم و پیوستن به سپاهان گفت.

شهاب صادق زاده، بازیکن جدید سپاهان اصفهان  درباره جدا شدن از تیم مجیس عمان گفت: کشور عمان بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به مدت شش ماه کلیه فعالیت های ورزشی را تعلیق کرد و باشگاه مجیس هم به همین خاطر نتوانست مجوز حضور در مسابقات هندبال باشگاه های مردان آسیا را به دست بیاورد من هم که بخاطر حضور مجیس در باشگاه های مردان آسیا به این تیم پیوسته بودم و همچنین می خواستم از شرایط بازی و تمرینی دور نباشم، تصمیم گرفتم از مجیس جدا شوم در حالی که مسئولان این تیم خواهان حضور من برای فصل آینده بودند و پیشنهاد خوبی هم دادند.

وی درباره پیوستن به تیم سپاهان اصفهان نیز بیان کرد: واقعیت این هست که من از چند تیم خوب ایران پیشنهاد داشتم ولی به دو دلیل به سپاهان پیوستم. اول اینکه سپاهان شرایط خوبی داشت و همچنین بخاطر اینکه بازی های قهرمانی آسیا امسال در کشورمان برگزار می شود مایل بودم در ایران حضور داشته باشم بنابراین به پیشنهاد سپاهان جواب مثبت دادم. خیلی امیدوار هستم امسال در لیگ برتر با تیم سپاهان مقام بیاورم و بتوانیم سهمیه مسابقات باشگاه های مردان آسیا را کسب کنیم.

صادق زاده ادامه داد: همچنین صحبت هایی با مس کرمان داشتم تا به عنوان یار کمکی در مسابقات هندبال باشگاه ها مردان آسیا حضور داشته باشم البته فعلا منتظر موافقت تیم سپاهان با صنعت مس برای حضور من در این تیم هستم.

بازیکن جدید سپاهان اصفهان در ادامه درباره میزبانی ایران از رقابت های قهرمانی آسیا هم گفت: این میزبانی پوئن بسیار مثبتی است و امیدوارم بتوانیم بهترین استفاده را از این میزبانی ببریم طوری که تیم ملی هم بتواند سهمیه مسابقات جهانی را کسب کند و هم در جایگاه اول تا سوم آسیا بایستد.

وی افزود: برای موفقیت در این مسابقات باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص شود تا تمرینات و اردوهای بلندمدت برگزار شود تا بتوانیم با تمام قوا و آمادگی در این رقابت ها شرکت کنیم.