پنجشنبه سی ام فروردین ماه
تایید کمک 52 میلیاردی از بودجه به تیم ملی

فدراسیون فوتبال تکذیبیه وزارت ورزش را تکذیب کرد

روابط عمومی فدراسیون فوتبال بیانیه‌ای را در پی انتشار خبری مبنی بر اختصاص کمک ۵۲ میلیارد تومانی سازمان برنامه و بودجه صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
به آگاهی ملت شریف ایران میرساند، فدراسیون با وجود مشکلات گوناگون برجا مانده از گذشته و چالش‌های پیش‌رو در مسیر آماده‌سازی تیم‌ملی فوتبال ایران جهت حضور در مقدماتی جام‌جهانی 2022 قطر نیاز به آرامش، تمرکز و منابع مالی کافی و به موقع دارد.
در راستای این مهم و برای آمادگی روحی و روانی بازیکنان و کادر تیم‌ ملی، پرواز اختصاصی، هتل با کیفیت و زمین تمرین مناسب علی رغم محدودیت‌ها فراهم شد. در خصوص خبر اختصاص کمک سازمان برنامه و بودجه به فدراسیون اعلام می‌دارد با رویکرد مثبت و خیرخواهانه ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه کشور و پیگیری‌های شخصی وزیر محترم ورزش و جوانان تا به امروز 10 میلیارد تومان به‌ حساب فدراسیون فوتبال ایران واریز شده است. با توجه به دستور پرداخت مبلغ 52 میلیارد تومان بابت هزینه‌های مربوط به فدراسیون جهت کسب آمادگی برای حضور در مقدماتی جام‌جهانی قطر به خزانه‌دار محترم کل کشور، مابقی این مبلغ نیز قرار است باتوجه به نیاز فوری تیم‌ملی و پیرو مذاکره فدراسیون و پیگیری‌های مشفقانه رییس محترم سازمان برنامه و بودجه ظرف یکی دو روز آینده واریز شود.
با عنایت به‌مراتب فوق، یادآور می‌شود تیم‌ ملی فوتبال ایران در این شرایط سخت نیاز به کمک و همراهی موثر و مشفقانه دارد و ما نیز با توکل بر خدا و دوشادوش یک‌دیگر برای صعود تیم‌ملی به جام‌جهانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.