جمعه دهم فروردین ماه

گزارش تمرین تیم ملی|هرج و مرج عجیب و شوخی اسکوچیچ با خبرنگاران

تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز در ورزشگاه المپیک جزیره کیش برگزار شد.

* با توجه به سفر تعدادی از خبرنگاران به کیش رسانه‌های گروهی امروز حضور پررنگی در محل تمرین تیم ملی داشتند.

* در همین ابتدای هرج و مرج خاصی در ورزشگاه المپیک کیش و اطراف آن وجود داشت. حضور تماشاگران مختلف از جزیره  و شلوغی اطراف تمرین با سلفی‌های متعدد آنها با بازیکنان همراه بود و این اتفاق در شرایطی رخ داد که مهدی طارمی 2 شب پیش از مردم خواست تا با توجه به شرایط کرونایی وضعیت بازیکنان در آستانه‌ دیدارهای مقدماتی جام جهانی را در نظر بگیرند.

* به هنگام مصاحبه کریم انصاری‌فرد ناهماهنگی‌هایی به وجود آمد که برای دقایقی گفت‌وگوی مهاجم تیم ملی را رسانه‌ها به تأخیر انداخت.

* شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال امروز در محل تمرین تیم ملی حاضر شد و برای دقایقی در جمع بازیکنان با آنها به صحبت پرداخت. وی از کادر فنی و ملی‌پوشان بابت زحمات‌شان تشکر کرد و خطاب به آنها گفت همه آرزو می‌کنیم شما بتوانید در راه مقدمات جام جهانی موفق شوید.

* محمدرضا  اخباری که درون دروازه تراکتور قرار گرفته و سامان قدوس که در انگلستان حضور دارد در تمرین تیم فوتبال حضور نداشتند.

* هنگامی که اتوبوس تیم ملی وارد استادیوم شد محمدحسین کنعانی‌زادگان دستانش را دور گردن مهدی قائدی انداخت که این حرکت مورد توجه نمایندگان رسانه‌ها قرار گرفت. برخورد مدافع پرسپولیس با مهاجم استقلال در نوع خود جالب توجه بود.

* هنگامی که هنوز تمرین تاکتیکی آغاز نشده  بود یکی از فواره‌هایی که مشغول آبیاری زمین چمن بود از جای خود خارج شد و آب به سمت کادر فنی تیم ملی و دراگان اسکوچیچ پخش شد. سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران بعد از این اتفاق با خنده خطاب به خبرنگاران گفت؛ بهتر است آب را به سمت شما بگیرم تا خیس شوید.

* در بخش اول تمرین کریم باقری در کنار سایر بازیکنان بدن‌های آنها را گرم کرد و سپس کار تاکتیکی زیر نظر اسکوچیچ آغاز شد. بعد از این اتفاق خبرنگاران رسانه‌های گروهی به بیرون از زمین هدایت شدند.