جمعه سی و یکم فروردین ماه

علوانی: قهرمانی حق دختران آبادان است

تنها دلخوشی مردم آبادان فوتبال است شهری که مشکلات فراوان دارد و جوانانش سرگردان بسیاری از معضلاته اجتماعی و اقتصادی هستند و اگر ورزش را از آن ها بگیری دیگر چیزی برای سرگرمی و امیدواری ندارند.

نرگس علوانی مربی تیم فوتبال دختران صنعت آبادان می گوید: برای قهرمانی همه نگاهمان به دیدار روز چهارشنبه با تیم فوتسال هیات خراسان است اگر بتوانیم با دو گل این تیم را شکست بدهیم و سایپا هم مساوی کند قهرمانی و شادی به شهر ما خواهد آمد.

علوانی در گفت و گو با البرز ورزشی گفت: ما در مسابقه با سایپا جوانمردانه بازی کردیم و حتی زمانی که بازیکن حریف اسیب دیده بود توپ را نگه داشتیم ولی اما متاسفانه دروازه بان ما یک توپ در حال رد شدن را درون دروازه خودمان جای داد و کار را سخت کرد البته این گونه اتفاقات برای بزرگترین دروازه بانان جهان افتاده است و اما بعد از آن هرچقدر تلاش کردیم نتوانستیم تیم را سرو سامان بدهیم.

مربی تیم صنعت نفت می افزاید: بعد از این اتفاق بچه های ما چهار موقعیت گل را در اثر نبودن امادگی و دست پاچگی از دست داده اند البته سایپا هم تیم پر مهره ای است و اما به نظر من تیم فوتبال هیات مشهد به لحاظ بازی و داشتن تک مهره ها قوی تر از سایپا است ولی ما به احترام جوانان آبادان آخرین تلاش خد را به کار خواهیم گرفت تا کمترین هدیه را به مردم شهرمان تقدیم کنیم.

سایپا 12 امتیاز و صنعت نفت 10 امتیاز دارند و باید دید در نهایت همای قهرمانی بر سر کدام تیم به پرواز در خواهد آمد

گفت و گو: مرجان بین یعقوب