جمعه دهم فروردین ماه

پای برانکو در یک کفش...؟!

وکیل برانکو در تازه ترین واکنش سریع خود، آب پاکی را روی دست قرمزها ریخت و با ضرس قاطع تصریح کرد که هیچ مذاکره و توافقی در کار نبوده و نیست و پرسپولیس باید طلب برانکو را طبق رای فیفا بدهد.

از فحوای حرفهای جدی و تازه این وکیل پیداست که این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست و قرمزها باید منتظر نقره داغ شدن باشند.
شگفت آنجاست که مدیران پرسپولیس راست راست راه می روند و مثل آب خوردن دروغ های شاخدار می گویند، آنهم در روز روشن.
به این امید که شاید برانکو از خر شیطان پایین بیاید و از سویی دیگر طرفداران سینه چاک سرخ از پیله نگرانی خارج شوند. غافل از آنکه برانکو و امثالهم با من بمیرم و تو بمیری میانه خوشی ندارند و به پارامترهای حرفه ای پایبند هستند.
نکته قابل مداقه این است که مدیران تازه کار پرسپولیس اصلا گناهی در این خصوص ندارند ولی در عجبیم چرا جو گیر میشوند و حرفهایی بر زبان میاورند که از بیخ و بن نادرست است.
تا آنجایی که می‌دانیم برانکو تمامی موارد را به وکیلش محول کرده و او نیز مستندات لازم را به فیفا ارائه نموده و پایش را در یک کفش کرده تا ریال آخر جریمه را از پرسپولیس بگیرد.
صراحت کلام وکیل برانکو در خصوص این پرونده و از همه بدتر تکذیب شدید مذاکره سرخ ها با برانکو، جدیدترین تیری بود که از چله کمان نماینده پرفسور رها شد.
با این اوضاع و احوال، مدیران ارتش سرخ که تا دیروز ککشان نمی گزید حالا زانوی غم در بغل گرفته اند و منتظر حکم فیفا هستند تا سر کیسه را شل کنند.
هیچ گزینه دیگری هم پیش رو نیست و باید این گره را با دست باز کنند و پول بی زبان (بخوانید بیت المال) را به جیب این کروات بریزند.
واقعا در شگفتیم که چرا کار باید به شکایت و پرونده سازی بکشد و وادار شویم چندین برابر بیشتر، بدهی خود را پرداخت کنیم.
عجیب تر از همه اینکه این پروسه بارها و بارها تکرار شده وصد البته خوش بحال طلبکارها می‌شود ولی معلوم نیست که چرا جلوی این ندانم کاریها سدسازی نمی‌کنیم.
انگار دوست داریم از یک روزنه بارها و بارها گزیده شویم اما از این ناکارایی ها درس عبرت نگیریم.
از اینها گذشته، مدیران ناکارا چه در پرسپولیس و چه در استقلال و… بدهی ها را تلنبار و روی دست مسوولان بعدی می گذارند و بدون آنکه مورد شماتت و بازخواست قرار گیرند به راهی دیگر می روند تا روز از نو و روزی از نو شود.
خسته نباشی دلاور، خدا قوت پهلوان.