جمعه سی و یکم فروردین ماه

الهام حسینی: یکتا، پدیده وزنه برداری جهان است

مربی سازنده وزنه برداری بانوان استان لرستان عضو تیم ملی در وزن 81 کیلوگرم در واکنش به مدال تاریخی یکتا جلالی به البرز ورزشی گفت: وی از نظر قدرت بدنی بسیار قوی است و از پدیده هایی بود که در المپیات ایرانیان استعداد یابی شده است و من فکر می کنم که به مرور زمان پخته تر و ورزیده تر خواهد شد تا جایی که امید کسب مدال در سطح بزرگسالان نیز خواهد بود.

الهام حسینی افزود: فدراسیون وزنه برداری برنامه های خوبی را برای پرورش استعداد ها در بخش نوجوانان در پیش گرفته است که می تواند نوید دهنده آینده خوب برای وزنه برداری بانوان باشد وی درباره الناز باجلانی دیگر وزنه برداری ایرانی نیز گفت: این دختر اهل استان کردستان بسیار مستعد است و در آینده فراوان خواهید شنید .

حسینی که در شهر درود استان لرستان مربیگری می کند با اشاره به استعداد های فراوانی که در زادگاهش وجود دارد افزود: استقبال خوبی از تمرینات وزنه برداری می شود ولی تعطیلی 7 الی 8 ماهه سالن های ورزشی بخاطر شیوع کرنا باعث شد که کار آموزش دختران مستعد عقب بیافتد.

حسینی در پاسخ به پرسش البرز ورزشی که ایا خودش قصد ادامه ورزش قهرمانی را دارد گفت: به شدت تمرین می کنم و هدفم حضور در المپیک 2024 است ما تازه وزنه برداری بانوان را آغاز کردیم و کسب مدال یکتا جلالی افتخار و انگیزه ای است تا به آینده امیدوار تر باشیم.

گفت و گو: مرجان بنی یعقوب