پنجشنبه نهم فروردین ماه

بیرانوند: قول می‌دهم به جام‌جهانی صعود کنیم

سنگربان تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گویی با شبکه عربی الکاس قطر از شرایط سختی که پشت سر گذاشت و تلاشش برای رسیدن به جام جهانی و قولی که به مردم ایران می دهد، گفت.

بیرانوند گفت: من همواره گفته ام که شرایط من بسیار سخت بود. باید بگویم که رویا‌های من تمامی ندارد. تا آنجایی که توان داشته باشم به پیشرفت خود ادامه می‌دهم تا جوانان ایرانی و افرادی که فوتبال را دوست دارند، خوشحال کنم.

وی ادامه داد: جام جهانی معتبرترین رقابت جهانی در فوتبال است. من برای رسیدن به جام جهانی تلاش زیادی کردم. با پرسپولیس به فینال آسیا راه پیدا کردم و دو بار جزو گزینه‌های بهترین بازیکن آسیا بودم.

بیرانوند اضافه کرد: به قطر تبریک می‌گویم که به عنوان نماینده آسیا میزبان این رقابت بزرگ است. امیدوارم که اتفاقات خوبی در این رقابت رخ دهد. من در این چند سالی که در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته ام همواره برابر تیم‌های قطری بازی کرده ایم. امکانات قطر بسیار خوب است و من اطمینان دارم که میزبان خوبی خواهند بود. خیال ما راحت است که قطر میزبان خوبی خواهد بود و این میزبانی برای سال‌ها در ذهن مردم باقی خواهد ماند.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: متاسفانه در بازی اخیر برابر عراق شکست خوردم. طبیعتا مردم عراق هم مثل مردم ایران دوست دارند که پیروز این بازی شوند. تیمی که بتواند از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کند پیروز این بازی می‌شود. امیدوارم که ما بتوانیم پیروز از میدان خارج شویم. به هواداران قول می‌دهم که تیم ایران به جام جهانی صعود خواهد کرد.