جمعه دهم فروردین ماه
نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال؛

دهقانی: سعی می کنیم بهترین مربی داخلی را انتخاب کنیم

نایب رئیس بانوان فدرسیون هندبال از معرفی کادر فنی تیم ملی بانوان بزرگسال کشورمان در چند روز آینده خبر داد.

افسانه دهقانی با اشاره به ثبت نام رسمی تیم ملی بانوان کشورمان برای حضور در رقابت های قهرمانی هندبال آسیا گفت: یکی از دلایل اصلی برای شرکت در این مسابقات افزایش سهمیه رقابت های جهانی به شش تیم در صورت شرکت 12 تیم است و البته چنانچه تیمی از حضور در این رقابت ها انصراف دهد، سهمیه نیز به پنج تیم تنزل می یابد.

وی افزود: واقعیت امر این است که با توجه به اینکه آقای دکتر پاکدل نگاه ویژه ای به حوزه بانوان دارند، ما هم در فدراسیون هندبال تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از هر فرصتی که پیش روی هندبال بانوان قرار دارد، نهایت بهره برداری را  به عمل آوریم و هیچ فرصتی را در جهت توسعه و پیشرفت هندبال بانوان از دست ندهیم.

دهقانی ادامه داد: کادر فنی تیم ملی بانوان هنوز مشخص نشده و طی چند روز آینده این اتفاق خواهد افتاد. در حال حاضر گزینه های سرمربیگری تیم ملی بانوان از مربیان وطنی و از سرمایه های خوب کشورمان هستند. هم اکنون هم در حال بررسی هستیم تا گزینه ای را انتخاب کنیم که در راستای منافع هندبال بانوان کشورمان باشد. مطمئنا برای انتخاب سرمربی و کادر فنی معیارهایی از پیش تعیین شده داریم و مطابق با اهداف و سیاست های فدراسیون بهترین گزینه ای را که می تواند به تیم ملی بانوان کمک کند، انتخاب و معرفی و بلافاصله تمرینات را آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم با توجه به زمانی که تا آغاز مسابقات داریم، بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم

وی در پایان با تشکر از تصمیمات کلان، درست و هوشمندانه ریاست و مسئولین فدراسیون هندبال گفت: دکتر پاکدل از هیچ تلاشی در بخش ورزش بانوان دریغ نمی کند و تمام وقت پیگیر مسائل هندبال بانوان است. همین حمایت ها و توجهات ویژه باعث پیشرفت بانوان در ورزش کشور خواهد شد. بنده به سهم خود و به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش بانوان از این نگاه ارزشمند، تشکر و حمایت می کنم.