پنجشنبه نهم فروردین ماه

مجیدی 10 هزار و ورویا 5 هزار دلار جریمه شدند

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد مجیدی و ورویا غفوری جریمه شدند.

به گزارش البرز ورزشی به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد ووریا غفوری کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه بعد از بازی با الشرطه عراق و بی اعتبار کردن مسابقه مبلغ 5 هزار دلار جریمه شد.

طبق حکم AFC کاپیتان استقلال باید مبلغ 1250 دلار را در مدت 90 روز به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کند و در صورت تکرار این رفتار بقیه مبلغ 3750 دلار قابل اجرا است.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به دلیل عدم حضور در مصاحبه پیش از بازی با الدحیل قطر مبلغ 10 هزار دلار جریمه نقدی شد. مجیدی باید مبلغ 2500 دلار را در مدت 90 روز آینده به AFC پرداخت کند. بقیه مبلغ 7500 دلار در صورت تکرار این رفتار لازم الاجرا است.

باشگاه استقلال به دلیل عدم حضور مجیدی در نشست خبری پیش از بازی الدحیل مبلغ 10 هزار دلار جریمه نقدی شد. باشگاه استقلال موظف است مبلغ 2500 دلار را در مدت 90 روز پرداخت کند و بقیه مبلغ در صورت تکرار لازم الاجراست.

مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس به دلیل تاخیر در حضور کنفرانس خبری پیش از دیدار با الوحده امارات 2 هزار دلار جریمه شد. بازیکن پرسپولیس موظف است 500 دلار را در مدت 3 ماه پرداخت کند. بقیه مبالغ هم در صورت تکرار پرداخت بقیه مبلغ لازم الاجراست.