جمعه دهم فروردین ماه
بازتاب حضور هندبال بانوان در مسابقات انتخابی جهانی

نوروزی: جایگاهی ویژه ای پیدا کرده ایم

فدراسیون هندبال ایران طی نامه ای به کنفدراسیون هندبال آسیا بصورت رسمی برای حضور در رقابت های قهرمانی هندبال بانوان آسیا اعلام آمادگی کرد.

این رقابت ها از 24 شهریور تا 3 مهرماه 1400 برگزار خواهد شد و در صورت حضور 12 تیم در این مسابقات، شش تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی زنان جهان 2023 را کسب خواهند کرد. در غیر اینصورت و حضور کمتر از 12 تیم سهمیه آسیا پنج تیم خواهد بود.

حدیثه نوروزی، بازیکن تیم هندبال فولادسپاهان اصفهان در خصوص شرکت تیم ملی بانوان کشورمان در رقابت های هندبال قهرمانی آسیا گفت: در کل شرکت در مسابقات آسیایی اتفاق خوبی هست اما با توجه به اینکه این مسابقات در شهریور ماه برگزار می شود، زمان کمی برای تمرین و هماهنگی داریم بنابراین فکر می کنم شرایط برای گرفتن نتیجه خوب یک مقدار سخت هست.

وی با بیان اینکه از دکتر پاکدل بابت نگاه ویژه ای که به هندبال بانوان دارند سپاسگزارم، افزود: امید بر این هست که با برنامه ریزی های جناب آقای پاکدل و زیرنظر کادر فنی تمرینات مستمر و خوبی داشته باشیم و بازیکنان هم با تمام وجود تلاش کنند تا با عملکرد قوی، جایگاه خوبی در آسیا و همچنین سهمیه رقابت های جهانی را کسب کنیم.