جمعه دهم فروردین ماه

مهدی فنونی زاده: خدانکند تیم ملی حذف شود

فردا تیم ملی فوتبال کشورمان نخستین دیدار خود را در چهار چوب مسابقات برگشت انتخابی جهان برابر هنگ کنگ برگزار می کند.

مهدی فنونی زاده هافبک درشت اندام سال های نه چندان دور تیم ملی در این باره به البرز ورزشی گفت: متاسفانه تیم تازه شکل گرفته شده توسط اسکوچیچ نیز موفق بر پایی اردو های آماه سازی نشد دست تنها با چند روز در جزیره کیش گام به میدان رقابت گذاشت با این همه پیروزی بر تیم هایی چون هنگ کنگ و کامبوج دور از دسترس نیست ولی فراموش نکنیم برای مقابله با تیم های دشوار تری چون عراق و بحرین باید بیشتر تلاش می کردیم خدانکند با این وضعیت تیم ملی حذف شود که در آن صورت فاجعه ای بزرگ برای فوتبال ما پیش خواهد آمد.

فنونی زاده درباره پیوستن کریم باقری به کادر فنی تیم ملی گفت: هرچند دیر به جمع اضافه شده است به هر حال می تواند کنار وحید هاشمیان که هر دو از جنس فوتبال هستند به اسکوچیچ کمک کنند مسئله مهمی که در زمان کیروش نادیده گرفته شد و دود آن هم به چشم فوتبال ما رفت.

مدافع سابق تیم استقلال درباره بحران به وجود آمده این روزهای باشگاه استقلال گفت: متاسفانه سوی مدیریت یکی از مهمترین دلایل بروز بحران در باشگاه بزرگی چون استقلال است و مدیر عامل کنونی فاکتور های لازمه را برای برطرف ساختن مشکلات ندارد.

با حرف زدن و تلفن زدن کاری از پیش نمی برد مدیر باشگاه باید پول و اسپانسر جذب کند اهل جبه گیری و حاشیه سازی نباشد.

فنونی زاده افزود: به اعتقاد من اسکوچیچ در حق بازیکنان استقلال کم لطفی کرده است دعوت از فقط مهدی قائدی حق این تیم را برآورده نساخته است.

مهدی فنونی زاده 60 بازی ملی انجام داده و چهار گل هم برای تیم ملی کشورمان به سمر رسانده بود.

 گفت و گو: حسن امامقلی