جمعه دهم فروردین ماه

سعیدی: دست الکنو باز است

بازیکن سرعتی سابق تیم ملی ایران در جام جهانی 1990 اعتقاد دارد که دست الکنو سرمربی روسی تیم ملی ایران برای جا به جایی بازیکنان در لیگ ملت ها باز است.

سعیدی که سابقه مربیگری در رده های مختلف های تیم ملی را دارد با بیان مطلب فوق می افزاید: باخت بازی اول تا حدودی طبیعی بود چون بدون معروف و بدون بازی تدارکاتی روبه روی ژاپن قرار گرفته بودیم ژاپنی ها پیش از سفر به ایتالیا تورنمنتی را با حضور تیم ملی چین برگزار کرده بودند.

اما از مسابقه دوم کم کم اعتماد به نفس بازیکنان ما زیاد شد  و رهایی کاپیتان تیم ملی ما و با حضور کم و بیش وی در تیم شرایط روانی تیم را بهتر ساخت آنچه که در جریان دو مسابقه برگزار شده روسیه و هلند جالب توجه بود نمایش درخور تحسین بردیا سعادت، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار و آرمان صالحی بود این جوان ها عملکرد امیدوار کننده ای داشتند و باعث شدند تا دست سرمربی تیم برای استفاده از مهره های موجود باز باشد.

مربی بین المللی والیبال درباره مسابقه پیش روی این هفته تیم ملبی در لیگ ملت ها می گوید: ایتالیا تنها تیمی است که با جوانانش بازی می کند و کانادا هم تیم خوبی دارد ولی فکر می کنم که بلغارستان سخت تر از همه باشد چون بازیکنان با تجربه زیادی دارد و در قطر پاسور این تیم سوکولوف حرف اول را می زند در مجموع من ادامه مسابقات لیگ ملت ها را خوشبینانه پیش بینی می کنم.

گفت و گو: جمشید حمیدی