چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
دورنمای امیدبخش کشتی در دیار گیله مردان

رضی زاده: کشتی گیلان به وحدت بیشتر نیاز دارد

رئیس هیات کشتی استان گیلان می گوید: تشک کشتی در 17 شهرستان و چهار بخش این استان فعال است و از 158 مربی که در اختیار داریم 70درصد آنها فعال هستند.

مهندس امیر رضی زاده رئیس هیات کشتی استان گیلان با بیان جملات فوق به البرز ورزشی گفت: در شش ماهه اول حضور یک ساله ام در هیات کشتی در فضایی به مساحت 850 متر در شهرستان بندرانزلی خانه کشتی احداث کرده ایم و دو تشک هم برای استفاده جوانان انزلی در سالن مزبور پهن شده است و گام بعدی ما احداث خانه کشتی در مرکز استان است که مکاتبات آن را انجام داده ایم و به محض اینکه زمین مورد نیاز در اختیار ما قرار بگیرد ساختمان آن را آغاز خواهیم کرد.

رئیس هیات کشتی گیلان افزود: در بخش نوجوانان و جوانان جایگاه خوبی داریم و کشتی گیرانی چون محمد نامجو مطلق و آرین توپچیان چهره های امیدساز کشتی گیلان هستند. در این رهگذر تعامل متقابلی با فدراسیون کشتی داریم و طی روزهای سوم و چهارم تیرماه هم میزبانی کشتی ساحلی قهرمانی کشور به منطقه ویژه انزلی سپرده شد. خوشبختانه همکاری مسئولان استان و اداره کل ورزش و جوانان گیلان با مدیریت سرکار خانم دکتر بخشی با هیات های ورزشی به ویژه هیات کشتی مثبت و همراه با نگاه سازنده است. ما کارگاه های آموزشی و کلاس های مربیگری چندی را در جهت دانش افزایی مربیان استان برگزار کرده ایم و در مجموع دورنمای امیدوارکننده ای به وجود آمده است.

مهندس رضی زاده اضافه کرد: آنچه که اکنون ما نیاز داریم وحدت و همدلی در جامعه کشتی استان است. خوشبختانه با پیشگامی پیشکسوتان خوشنام همانند آقایان سلحشور، موسویان، شب نورد و خوشرو تلاش های صادقانه ای در جهت ایجاد وحدت در بین دست اندرکاران کشتی صورت گرفته است که به حق این همیاری ها و همدلی ها راه موفقیت اصولی تر طی خواهد شد.

گفت و گو: پیام محرمی