جمعه سی و یکم فروردین ماه

بازتاب یک پیروزی

پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ایران در بحرین، بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشت. این خاصیت فوتبال است. نگاه مردمان به قاره ها را به خود جلب می کند، نشریه رکورد پرتغال پس از پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل بحرین به تمجید از طارمی پرداخت و با تعبیری جالب از درخشش او نوشت.

رکورد نوشت که طارمی به مانند یک «اهریمن» در بازی تیم ملی کشورمان درخشید و توانست عملکردی فوق‌العاده مقابل بحرینِ هلیو سوزا، سرمربی پرتغال این تیم به ثبت رساند.

این رسانه پرتغالی اظهار داشت که طارمی نقشی اساسی در پیروزی 3 بر صفر تیم ملی کشورمان مقابل بحرین ایفا کرده و با 2 پاس گل و یک گل شانس صعود به مرحله بعدی راه یابی به جام جهانی را زنده نگاه داشته است.

 

رویترز و سردار آزمون

خبرگزاری رویترز به برد تیم ملی کشورمان با درخشش آزمون مقابل بحرین در انتخابی جام جهانی واکنش نشان داد.

خبرگزاری «رویترز» در واکنش به این برد تیم ملی کشورمان، نوشت: آزمون با دبل مقابل بحرین ایران را برای رسیدن به برد رهبری کرد. گل سوم تیم ملی در این بازی را نیز مهدی طارمی به ثمر رساند.

 

پیروزی ایران در سایت فیفا

فدراسیون جهانی فوتبال به پیروزی تاریخی ایران مقابل بحرین واکنش نشان داد. توئیتر فیفا جام جهانی نسبت به این پیروزی واکنش نشان داد و از برد بزرگ ایران مقابل بحرین یاد کرد و نوشت که تیم ملی ایران با دبل سردار آزمون مقابل بحرین پیروز شد و بالاتر از این تیم در رده دوم گروه C ایستاد.