پنجشنبه سی ام فروردین ماه
والیبال ایران – آمریکا، فرداشب

شیاری: منتظر یک بازی زیبا و جانانه باشید

تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا همیشه دیدارهای پرشور و هیجان برانگیز داشتند. این دو تیم فرداشب در چارچوب لیگ ملت های جهان در شهر ریمینی ایتالیا با هم مسابقه می دهند. پیش بازی این مسابقه را از زبان مرتضی شیاری بازیکن سابق تیم ملی و یکی از تمرین دهندگان تیم ایالات متحده می خوانید.

شیاری گفت: تیم آمریکا قبل از سفر به ایتالیا با چند بازیکن مصدوم دست به گریبان بود. سندر تیلور از ناحیه مچ پا و برادرش هم با همین مصدومیت مواجه بودند. ماتیو آندرسون با گرفتگی عضله دوقلوی پایش درگیر بود. اما حالا شرایط این بازیکنان کمی بهتر شده است. آندرسون فعلا در پست دریافت کننده خودنمایی می کند و تیم ایران هم به غیر از بازی با ژاپن که با یکسری مشکلات مواجه بود، با بازگشت سعید معروف از استرس رهایی پیدا کرد و روز به روز بهتر بازی می کند و دیدیم مقابل تیم قدرتمند روسیه با وجود شکست، نمایش خوبی داشت. این بازی ساعت 20:30 چهارشنبه شب برگزار خواهد شد.  

به اعتقاد من ترکیب جوان و باتجربه در تیم ایران جواب داد و بازیکنان ما کم کم به هماهنگی لازمه دست پیدا خواهند کرد. باید مواظب باشیم که در بازی با آمریکا جوانان تیم ملی احساساتی بازی نکنند. به اعتقاد من این یک بازی زیبا و دلپذیر خواهد بود. چرا که بر حسب سابقه نیز ایران – آمریکا زیبا بازی کرده اند. تیم ایران بدون بازی های تدارکاتی به میدان رفت و روند خوبی را طی می کند. به اعتقاد من المپیک میدانی خواهد بود که موجودیت واقعی همه تیم ها از جمله ایالات متحده رو خواهد شد.

گفت و گو: جمشید حمیدی