پنجشنبه نهم فروردین ماه
بهترین پاداش برای تیم ملی رضایت افکار عمومی است

عزیزی خادم: وزیر ورزش با پیشنهاد فدراسیون جهت پرداخت پاداش ویژه موافقت کرد

رئیس فدراسیون فوتبال می گوید ملی پوشان مملو از انگیزه‌اند و قصد دارند مردم را خوشحال و خوشحال تر کنند.

شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون در گفتگو با بخش خبری ساعت ١٩ شبکه سه سیما در خصوص پیروزی تیم ملی برابر بحرین گفت: خدا را شاکریم دیروز مورد لطف و رحمت الهی قرار گرفتیم و با این پیروزی تاریخی هم ملت عزیز را خوشحال کردیم و هم توانستیم خودمان در مرحله صعود نگه داریم.

وی اضافه کرد: آنچه که در تیم ملی مهم است، یکدلی و یکرنگی است. اعضای تیم ملی و تیم پشتیبان که در منامه هستند، همه خودشان را تشنه و شیفته خوشحالی مردم می دانند. آنچه در فدراسیون فوتبال وجود دارد، شیفتگی جهت رضایت افکار عمومی است. تنها چیزی که تعریف شده و به وضوح کامل مشخص است، این است که ملی پوشان مملو از انگیزه هستند و قصد دارند مردم را خوشحال و خوشحال تر کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص واریز پاداش پیروزی بحرین به ملی پوشان گفت: پاداش پیروزی برابر بحرین به تیم ملی فوتبال پرداخت شد. هرچند مسائل مادی در مقابل خوشحالی مردم عزیز کمرنگ است و بهترین پاداش برای تیم ملی رضایت افکار عمومی است. جدای از پاداش فدراسیون فوتبال با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان قرار شد پاداش ویژه ای برای پیروزی مقابل بحرین اوایل هفته آینده به حساب ملی پوشان واریز می شود. این پیشنهاد از سوی بنده به وزیر محترم ورزش و جوانان ارائه و با استقبال ایشان مواجه شد و با پیگیری‌های صورت گرفته ان‌شاء‌الله این پاداش نیز در راستای عملکرد ملی‌پوشان طی روزهای نخست هفته آینده پرداخت می شود و از همین جا نیز از آقای دکتر سلطانی فر به جهت همراهی با تیم ملی سپاس‌گزارم.

عزیزی خادم در پایان در خصوص دو دیدار تیم ملی برابر کامبوج و عراق گفت: ما که امید به خداوند داریم و تمام تمرکز کادر فنی به دو بازی پیش روست. مهم‌ترین بازی باقی‌مانده ما برابر عراق خواهد بود. با صمیمیت، انسجام و انگیزه ای که بین بچه ها وجود دارد، ان‌شاءالله به‌دور از غرور، بتوانیم در آخرین بازی باز هم شادی را به منزل تمام عزیزان‌مان ببریم.