پنجشنبه نهم فروردین ماه

کلانی: آزمون و طارمی می توانند افتخارآفرین شوند

آزمون و طارمی شایستگی بازی در تیم های بزرگ اروپا را دارند ولی باید بدانند که حضور در چنین تیمی فاکتورهایی را نیاز دارد که اگر از آن بی بهره باشند دوام نخواهند آورد.

مهندس حسین کلانی مهاجم شاخص دهه 50 تیم های ملی و پرسپولیس در گفت و گو با البرز ورزشی می گوید: منهم شنیده ام سردار آزمون را آ. ث میلان و ناپولی ایتالیا و طارمی را بنفیکا و پورتوی پرتغال می خواهد در تیم هایی بزرگ که تاکنون پای هیچ ایرانی به آنها نرسیده است ولی با همه افتخاری که عضویت در هر یک از باشگاه های مذکور نصیب فوتبال ما خواهد شد، بازیکنان ما باید با مطالعه و مشورت پای قرارداد با این باشگاه های حرفه ای را امضاء کنند تا به مشکل نخورند.

مهندس کلانی افزود: حضور در لیگ های اروپا در درجه اول باعث شهرت و افزایش کیفیت بازی خود بازیکنان می شود، سپس بازی در چنین سطحی انگیزه دیگر جوانان ایرانی را افزایش می دهد تا امیدوارانه تر پا جای پای آنها بگذارند.. آنچه که در نهایت مهم است اینکه آزمون یا طارمی بتوانند از تجربیات و دانشی که کسب می کنند همانند مهدی مهدوی کیا در خدمت فوتبال ایران بگذارند.

مهاجم سابق فوتبال ایران که به پله سفید شهرت داشت درباره انتخابات فدراسیون فوتبال نیز می گوید: بدیهی است که انتخابات را روسای هیاتها و کارشناسان انجام خواهند داد لذا باید با مطالعه و دوراندیشی در مجمع حضور پیدا کنند، فعلا آقای بهاروند امور را انجام می دهد و امیدوارم که اتفاقات خوبی در فوتبال ایران بیفتد.

کلانی درباره برگزاری یا عدم ادامه لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور نیز می گوید: من خیلی وارد این مسایل نیستم ولی در شرایط قرنطینه ای و تداوم شیوع کرونا آنچه که اهمیت دارد سلامتی مردم و ورزشکاران است حالا چه پرسپولیس قهرمان شود یا فلان تیم، همه ما باید به تندرستی مردم بیندیشیم.

گفت و گو از: حسن امامقلی