پنجشنبه نهم فروردین ماه

کلهر: نوسازی پیست ها نیاز اسکی است

کرونا تمرینات اسکی بازان کشور ما را هم بهم زده بود، اما برخی از ملی پوشان قرار است از فردا تمرینات شخصی خودشان را از سر بگیرند.

مرجان کلهر پرچمدار گروه اعزامی ایران به المپیک زمستانی 2010 و قهرمان جوانان آسیا در گفت و گو با البرز ورزشی می گوید: اسکی بازان هم مانند ورزشکاران سایر رشته ها گرفتار اوضاع مرتبط با کرونا بوده اند، پارسال البته برنامه برون مرزی مهمی نداشتیم اما در سالجاری چند رویداد هم برای ما در نظر گرفته شد که باید خودمان را به حد مطلوبی برای اعزام برسانیم. شرکت در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در کره جنوبی و مسابقات قهرمانی دنیا که قرار بود در ایتالیا برگزار شود از برنامه های اصلی امسال اسکی بازان است البته گویا مکان مسابقات ایتالیا نیز تغییر کرده است، زمان هر دو مسابقه یاد شده بهمن ماه سالجاری خواهد بود.

کلهر درباره انتخابات پیش روی فدراسیون اسکی نیز می گوید: بدون تردید فدراسیون کنونی در حد بضاعت و مقدوراتش تلاش کرده است ولی امیدوارم فردی که به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می شود، بتواند امکانات بهتری را بیاورد، یکی از نیازهای اصلی ما استانداردسازی پیست هاست، چرا که پیشنهادهای موجود نیازمند تغییرات و تغییرات هستند.

قهرمان اسکی ایران ضمن اظهار امیدواری این مساله که مجمع انتخاباتی فدراسیون به موقع برگزار شود افزود: سوای مساله زیرساخت ها و اگر بتوانیم مربیان خوب خارجی را هم به خدمت بگیریم به حتم در نوع و نحوه تمرینات ملی پوشان هم دگرگونی هایی حاصل خواهد شد.

گفت و گو از: مرجان بنی یعقوب