شنبه یکم اردیبهشت ماه

یک کاربلد، سکاندار فدراسیون دوچرخه سواری ایران

حدود ده روز از انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری سپری می شود و پس از ماه ها بلاتکلیفی، این رشته المپیکی رنگ آرامش به خود دیده است.

انتخاب محمود رشیدی به عنوان رییس جدید فدراسیون دوچرخه سواری به عنوان فردی که کارنامه موفقی در فدراسیون ورزش های رزمی داشته تا حد زیادی جامعه دوچرخه سواری را به آینده ای روشن و درخشان امیدوار نمود. افتضاحات مدیریتی و نتایج ضعیفی که برای دوچرخه سواری ایران در چند سال اخیر رقم خورد موجب شد تا بسیاری از کارشناسان و خاک خورده های این رشته آینده تاریکی را برای دوچرخه سواری ایران متصور شوند.

در دوره قبلی شاید در برهه ای نتایجی قابل توجه آنهم با توجه استعدادهای فردی رکابزنان  و اتفاقی بدست آمد اما عملا در طول دو دوره ریاست قمری به دلیل نبود یک برنامه مدیریتی مدون و قابل دفاع هرگز شاهد موفقیت دراز مدت و قابل توجه نبودیم. دلیشلش هم بر همه اهالی ورزش و کارشناسان این رشته نمایان بود و جملگی معتقد بودند در اغلب تصمیم گیری های مدیریتی فدراسیون دوچرخه سواری قائم به فرد بود و هیچ کار کارشناسی در تصمیمات وجود نداشت. افرادی که در طول این چند سال اخیر بر دوچرخه سواری ایران چنبره زده بودند تلاش زیادی کردند تا گزینه متبوع شان در انتخابات رای بیاورد اما روسای هیات های دوچرخه سواری این بار با چشمانی باز وارد مجمع شدند و به فردی رای دادند که تجربه دارد و کاردان است. محمود رشیدی فردی که اقتصاد ورزش را خوب می شناسد و به طور حتم در این مسوولیت نیز می تواند موفق ظاهر شود. او تیم خوبی را گردهم آورده و تلاش می کند تا شایسته سالاری را در اولویت انتصاب های خود قرار دهد و بدون شک جامعه دوچرخه سواری بزودی تاثیر حضور ایشان را خواهد دید.

 

 رضا اسماعیلی