جمعه سی و یکم فروردین ماه
معاون وزارت ورزش در گفت و گو با البرز ورزشی

علی نژاد: ناشنوایان فدراسیون چند رشته ای است

معاون وزیر ورزش در گفت و گو با خبرگزاری البرزورزشی گفت: با هماهنگی های به عمل آمده فدراسیون ورزش های ناشنوایان میزبان شایسته ای برای مسابقات فوتبال انتخابی المپیک بود...

دکتر علی نژاد که برای تماشای فینال مسابقات یاد شده به جزیره کیش سفر کرده بود، گفت: فدراسیون ناشنوایان از فدراسیون های چند رشته است که کارکردن در آن دشواری های خاص خودش را دارد ولی خوشبختانه دکتر تیشه گران رئیس فدراسیون تلاش های خوبی را در این زمینه مبذول داشته است و من فکر می کنم جزیره کیش با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ای که دارد، می تواند میزبان مسابقات مهمی باشد.

وی درباره المپیکی شدن تیم فوتبال ناشنوایان کشورمان گفت: ما از بابت این صعود نگاه ویژه ای به ورزش ناشنوایان خواهیم داشت و همانطوری که می دانید جوایز نقدی قهرمانان ناشنوا را به سه برابر میزان قبلی خود افزایش داده ایم.

معاون وزیر ورزش درباره مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان هم گفت: آلکنو مربی باتجربه ای است و از جام ملت ها فرصت خوبی برای آماده سازی بازیکنان ساخته است و من فکر می کنم که کم کم تیم ایران با هدایت این مربی روسی به هماهنگی لازمه دست خواهد یافت.

دکتر علی نژاد درباره انتخابات پیش روی چند فدراسیون از جمله ژیمناستیک و تیروکمان گفت: روسای فدراسیون های اسکیت و ژیمناستیک کماکان سر مسئولیت خود هستند تا زمان فرا رسیدن انتخابات مجدد این تشکیلات هیچ موردی وجود نخواهد داشت. شاید جالب باشد بدانید که برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشور ما هیچ فدراسیونی با سرپرست اداره نمی شود. تیرماه البته زمان انتخابات سه فدراسیون خواهد بود.

گفت و گو: جمشید حمیدی