پنجشنبه سی ام فروردین ماه
برای مسابقات مردان و بانوان دنیا

جاکوب: پیشنهاد میزبانی قهرمانی ناشنوایان جهان را دادم

فرانل جاکوب رئیس انجمن بین المللی فوتبال ناشنوایان جهان گفت: خوشحالم که این توفیق نصیب من شد تا در کشور شما حضور پیدا کنم و خرسندم که تیم ایران جواز حضور در المپیک 2022 را به دست آورده است...

فرانل جاکوب رئیس انجمن بین المللی فوتبال ناشنوایان جهان در گفت و گو با البرز ورزشی اظهار داشت: افتخار این را پیدا کرده ام که در ایران و جزیره زیبای کیش حضور پیدا کنم. من با تاریخ ایرانیان آشنا هستم و از نظر فرهنگی، اجتماعی و مهمان نوازی در جریان مسابقات ناشنوایان جهان بسیار لذت بردم. خوشحالم که این توفیق نصیب من شد تا در کشور شما حضور پیدا کنم و خرسندم که تیم ایران جواز حضور در المپیک 2022 را به دست آورده است که طی روز یکم تا پانزدهم می سال آینده در کشور برزیل برگزار خواهد شد.

جاکوب اضافه کرد: پتانسیل بسیار بالایی را در فدراسیون ناشنوایان کشورتان یافته ام و با اعتقاد راسخ می گویم که ایران توانایی میزبانی مسابقات مهم جهانی را به بهترین نحو دارد و پیشنهاد می کنم اینکه مسئولان کشور ایران با پیشگامی فدراسیون پرتلاش ناشنوایان درخواست میزبانی مسابقات فوتبال آقایان و بانوان جهان را به طور مجزا بدهد و من با تمام وجودم از آن حمایت می کنم. در این باره البته با دکتر تیشه گران صحبت هایی انجام داده ام.

رئیس انجمن بین المللی فوتبال افزود: خوشبختانه تیم فوتبال ناشنوایان ایران حرف اول را در آسیا و اقیانوسیه می زند و انتخاب آقای پرگر به سمت رئیس فوتبال این دو قاره می تواند به رشد فوتبال و ناشنوایان کمک کند.

جاکوب در پایان از رئیس فدراسیون ناشنوایان ایران دکتر تیشه گران و مسئولان ورزش کشور ما به خاطر میزبانی عالی مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیا تشکر و قدردانی کرد.

گفت و گو: ج – دوستدار