سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

گلایه مربی علی شعبانی از کادر فنی کشتی آزاد

سوال من از کادر فنی تیم کشتی آزاد این است که اگر شعبانی ۱-۱ حریف را شکست داده بود آیا با همین نتیجه علی شعبانی را به المپیک می فرستادند؟ مسلما این کار را انجام نمی دادند و در اردو انتخابی مجدد می گذاشتند چون هدف چیز دیگری بود.

اکبرخجسته مربی علی شعبانی در همین رابطه به البرز ورزشی گفت: متاسفانه کسی از علی شعبانی حمایت نکرد و او پشتیبان نداشت وگرنه به این راحتی نباید این جوان نادیده گرفته می شد و از المپیک باز می ماند.

وی ادامه داد: من از مسئولان شهرخودم بابل هم گله دارم چرا که از نماینده تا فرماندار هیچ کدام به این قهرمان توجه نکردند چه زمانی که قهرمان آسیا شد و به خانه برگشت سراغش نرفتند و چه الان که به راحتی کنارش گذاشتند و از المپیک بازماند. حتی حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان که خود گوش شکسته است پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا توسط شعبانی یک تلفن به او نزد در حالیکه برای قهرمانی برخی از ورزشکاران با جمعی از همراهان به منزل آنها می رود. چه کسانی باید پاسخگوی این کم لطفی ها باشند و آیا با این وضعیت انگیزه ای نزد مربیان و کشتی گیران باقی می ماند؟

خجسته در پایان خاطرنشان کرد: مربیانی که بدون مطالعه نفر المپیکی وزن ۹۷ کیلو را انتخاب و معرفی کردند آیا می دانند که شعبانی نفر دوم رنکینگ بود و احتمال اینکه اوایل مسابقات المپیک به سعدالله یف بخوره امکان نداشت اما محمدیان ممکن است کشتی اول یا دوم به نماینده روس ها بخود و آن وقت چه بسا هرچه رشته بودند پنبه شود؟

نویسنده: احمد دباغ