شنبه یکم اردیبهشت ماه
چند برش از والیبال لیگ ملت ها

نقره داغ بازیکنان خاطی

سه بازیکن آرژانتینی شرکت کننده در لیگ ملت های جهان در ایتالیا نقره داغ شدند. این بازیکنان به دلیل عدم رعایت حضور در حباب قرنطینه و رفت و آمد به اتاق سایر بازیکنان، دو جلسه از شرکت در مسابقات محروم شدند...

سه بازیکن آرژانتینی شرکت کننده در لیگ ملت های جهان در ایتالیا نقره داغ شدند. این بازیکنان به دلیل عدم رعایت حضور در حباب قرنطینه و رفت و آمد به اتاق سایر بازیکنان، دو جلسه از شرکت در مسابقات محروم شدند. از سوی دیگر جورجویچ لیبروی تیم ملی والیبال دختران صربستان که چشم های بادامی بازیکنان تایلند را مورد تمسخر قرار داده بود، سوای جریمه نقدی به محرومیت محکوم شد و پوزش خواهی وی و فدراسیون صربستان هم افاقه نکرد. والیبال از دیرباز ورزش سپید بوده و والیبال بازان سراسر دنیا رفیقان صمیمی اند.

 

چشم غره مربیان روسی و ایتالیایی

در پایان مسابقه دیروز دو تیم ایران و آلمان مربی جوان ایتالیایی تیم ژرمن ها نسبت به برخی رفتارهای بازیکنان ذخیره تیم ما معترض شد و خود نیز در پایان این مسابقه با رفتاری بیش از حد هیجانی به مساله دامن زد که با علامت هیس آلکنو سرمربی تیم ملی ایران مواجه شد. این قضیه در فضای مجازی بازخورد متفاوتی داشت. ولی می دانیم که شادی کردن حق همه مربی است. اما جلف بازی را چه عرض کنیم؟!

 

کار خوب یانکه

از ما خرده نگیرید. ما والیبال را به چشم سیاست نگاه نمی کنیم اما انصافا کار بازیکنان تیم ایالات متحده بعد از شکست مقابل ملی پوشان ما قابل تامل بود . آنها به جای ناراحت شدن از این شکست به صف ایستادند و بزه نشانه تحسین برای تیم ملی کشورمان دست زدند. بردها و باخت ها اثرات خاص خودش را دارد اما آنقدرها دوام نمی یابند که به اندازه طول تاریخ باشند.

نویسنده: جمشید حمیدی