شنبه یکم اردیبهشت ماه

پنجعلی: زور عراق به ایران نمی رسد

در آستانه دیدار سرنوشت ساز دو تیم ملی فوتبال ایران و عراق در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی با محمد پنجعلی پیشکسوت سرشناس تیم ملی گفت و گو کرده ایم.

وی گفت: به اعتقاد من فوتبال ایران از زیرساخت ایراد دارد و با ساختار آماتوری به سوی پیکارهای حرفه ای می رود و به همین دلیل روند حرکتی و پیشرفت این ورزش کندتر از سایر کشورهای آسیایی است. ما بازیکنان زیادی در لیگ های مطرح منطقه و اروپا داریم و در سایر حضور این بازیکنان معتقدم که زور تیم ملی عراق به این بازیکنان نمی رسد و فکر می کنم که می توانیم دو الی سه گل عراقی ها را شکست دهیم تا انشاالله بعدا درباره امور زیربنایی فوتبال گفت و گو کنیم.

مدافع سابق تیم ملی اضافه کرد: کافیست که بازیکنان ملی پوش ما در مسابقه با عراق خودشان باشند و با اعتماد به نفس بازی کنند.

کاپیتان سابق تیم ملی تاکید کرد: متاسفانه تیم ملی ما بازی های تدارکاتی خوبی نداشت اما به لطف حضور این ستاره ها به صعود امیدوار هستم. در ضمن یک نکته خیلی مهم را هم یادآوری کنم که آقای اسکوچیچ نمی تواند در وقت کم و بازی های تدارکاتی کم در راه صعود به جام جهانی معجزه کند. تنها حسن ایشان مانند آقای برانکو این است که شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی دارد. انشاالله بتوانیم سربلند از یک آزمون بزرگ بیرون بیاییم. کار سختی است اما امکانپذیر خواهد بود.

گفت و گو: حسن امامقلی