پنجشنبه سی ام فروردین ماه

آزادمنجیری: امیدوارم اعتماد به نفس خود را بازیابیم و در بازی امروز پیروز شویم

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهدی شاملی کازرون گفت: باید بازی مقابل مضر عربستان را می بردیم ولی شرایط به قدری برای ما سخت شد که حتی در یکی دو پست بازیکن تعویضی نداشتیم.

مهدی آزادمنجیری درباره شکست مقابل مضر عربستان در مسابقات هندبال باشگاه های مردان آسیا گفت: بازی مقابل مضر بازی سختی بود چون چند بازیکن علی رغم تعهدی که به تیم داده بودند نتوانستند ما را در این مسابقات همراهی کنند و به همین خاطر با 13 بازیکن در این رقابت ها شرکت و متاسفانه تنها با سه اختلاف نتیجه را واگذار کردیم در صورتی که باید بازی مقابل این تیم را می بردیم ولی شرایط به قدری برای ما سخت شد که حتی در یکی دو پست بازیکن تعویضی نداشتیم.

وی در خصوص بازی امروز تیمش مقابل السالمیه کویت هم بیان کرد: امروز هم با تیم سالمیه کویت بازی می کنیم که این بازی هم سختی خاص خودش را دارد اما با وجود اینکه کمتر از 22 ساعت از بازی قبلی تیم می گذرد و بچه ها خوب ریکاوری نکردند اما باید تمام سعی خود را به کار ببندیم که بتوانیم این بازی را ببریم.

سرمربی تیم هندبال نیروی زمنی شهید شاملی کازرون افزود: امیدوارم بچه ها بخاطر اینکه از لحاظ سنی هم جوان هستند، اعتماد به نفس خود را باز یابند تا بتوانیم نتیجه بازی امروز را بگیریم. چون بازی های بعدی ما مقابل تیم های قهرمان قطر و بحرین است که بسیار تیم های خوبی هستند  و کار را برای ما سخت خواهند کرد.