سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه
گفت و گو با سرهنگ مرآت، رئیس هیات فوتبال فومن؛

فوتبال گیلان نیازمند حمایت های دلسوزانه است

در حال حاضر تیم فوتبال شهرداری فومن در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه های ایران قرار داد و شانس زیادی برای صعود به دسته برتر برخوردار است.

سرهنگ مجید مرآت رئیس پرتلاش هیات فوتبال شهر فوتبال خیز فومن در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بیان مطلب فوق افزود: خوشبختانه تیم های نوجوانان و جوانان شهر ما نیز در مسابقات دسته برتر استانی حضور یافته اند.

سرهنگ مرآت که از هشت سال پیش ریاست هیات فوتبال فومن را برعهده دارد، در سال های پیش به عنوان بازیکن مدافع در تیم های هلال احمر و منتخب فومن در لیگ استانی حضور داشت. وی در گفت و گو با البرز ورزشی درباره موقعیت فوتبال استان گیلان نیز گفت: متاسفانه در شرایط فعلی فوتبال ما شرایط خوبی ندارد. نبود ثبات مدیریتی از یک سو و نبود امکانات مالی و فقر حضور اسپانسرها مقدمات نزول فوتبال این خطه را در عرصه های کشوری فراهم ساخته است. کما اینکه مشاهده می کنیم نمایندگان استان همانند ملوان انزلی، سپیدرود رشت، چوکا، طالش و شهرداری آستارا نتوانستند نتایج قابل قبولی را در مسابقات کشوری رقم بزنند. شما به خوبی می دانید که در گذشته های نه چندان دور از چه قدرت بالایی برخوردار بود. داماش گیلان را که از یاد نبرده ایم. اکنون فوتبال استان ما نیازمند حمایت های بخش های خصوصی و ادارات دولتی است تا دوباره جان بگیرد.

گفت و گو: حسن امامقلی