چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

حشمت مهاجرانی :عراق را می بریم چون مستحق بزرگ شدن هستیم

حشمت مهاجرانی بزرگ وپدر فوتبال ایران درخصوص بازی ایران با عراق می گوید،چند نکته در تیم ما وجود دارد که باعث شده این نسل از فوتبال ما به بزرگی راه یابد.

 


اینکه مربی با هوشی کنار تیم قرار دارد.او بازی با مهره ها را خوب میداند.به روحیات تیمش وبازیکنانش اگاهی دارد.دربازی با بحرین پس از انکه متوجه شد چند بازیکن اخطاری دارد بلافاصله به انها استراحت داد تا استرس از تیم دور شود.
اکنون با توپ پر به میدان عراق خواهد امد.مشت پری دارد.هم در ترکیب تیم وهم بر روی نیمکت بازیکنانی در اختیار دارد که همین مسله وحشت بزرگی در اردوی تیم عراق انداخته.
در حال حاضر به لحاظ روحی وامادگی در بالاترین سطح برای مقابله با عراق داریم.
عراق تیمی است که از دیر باز خود را یک حریف قدر برای ما قلمداد می شد.اکنون همان تفکر را همراه دارد،اما تیم ما واین نسل چنان بزرگ است که راهیابی به جام جهانی قابل درک است.
تجربه من می گوید،این تیم به جام جهانی راه خواهد یافت.از گروه خود صعود خواهد کرد ودر مرحله دوم به راحتی از حریفان  خود عبور خواهد کرد.این تیم مستحق بزرگ شدن را دارد واصولا فوتبال ما در روزهای حساس مرد انجام کارهای بزرگ است.بنده شک ندارم که بچه های ما پیام شادی افرین را بعد از دیدار با عراق به ملت ایران هدیه خواهند داد.//اکبر عزیزی.