پنجشنبه نهم فروردین ماه

سارا دونا: به پیروزی تیم ملی اطمینان دارم

سارا قمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بانوان ایران که در بین دختران ورزشکار به لحاظ مهارتی به سارا دونا شهرت دارد، در گفت و گو با البرز ورزشی درباره نتیجه دیدار امشب تیم های ملی فوتبال ایران  و عراق می گوید.

سارا قمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بانوان ایران که در بین دختران ورزشکار به لحاظ مهارتی به سارا دونا شهرت دارد، در گفت و گو با البرز ورزشی درباره نتیجه دیدار امشب تیم های ملی فوتبال ایران  و عراق می گوید: من به پیروزی تیم ملی اعتماد دارم. چون سوای توانایی های فردی و داشتن ستارگانی چون علیرضا جهانبخش سردار آزمون و مهدی طارمی که در سطح اول فوتبال دنیا بازی می کنند، اسلحه ای به نام غیرت دارند. نیازی به توصیه یا سفارش نمی بینم چون به این تیم ایمان دارم.

سارا قمی که سابقه حضور در مسابقات مقدماتی المپیک، جام ملت ها و نایب قهرمانی غرب آسیا را دارد، درباره انتخاب مریم ایراندوست به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان نیز می گوید: ما چندین سال منتظر این اتفاق بودیم. مربیان زیادی را دیده ام اما تنها فردی که نتیجه گرفت، خانم ایراندوست بود. ایشان همه ویژگی های یک مربی خوب را دارد و امیدوار هستم که بتواند تیم ملی فوتبال بانوان مان را به مدارج بالاتری صعود دهد.

گفت و گو: مرجان بنی یعقوب