پنجشنبه نهم فروردین ماه

انتصاب نماینده وزارت در کارگروه بند (چ)

با دستور دکتر مسعود سلطانی فر مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان به عنوان نماینده این وزارت برای عضویت در کار گروه آیین نامه بند (چ) معرفی شد. نمی دانیم با این انتصاب آقای احمدی که به تازگی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش شد، نیامده می رود یا اینکه ایشان آنقدر خوب کار کرده است که سمت مضاعف هم می گیرد!

به گزارش خبرگزاری البرز ورزشی، دکتر سلطانی فر درحکمی خطاب به ربیعی سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، کاوه احمدی را به عنوان نماینده این وزارت در کار گروه بند چ معرفی کرد.

براساس آیین‌نامه اجرایی بند (چ) ماده (37) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور کلیه دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری -مصوب 1386- مکلفند یک درصد (1%) از اعتبارات هزینه‌ای خود و شرکت‌های دولتی یک‌درصد (1%) اعتبارات هزینه ای دریافتی از بودجه عمومی خود را به استثنای فصول (1)، (4) و (6) مطابق ساز و کار مندرج در این آیین‌نامه در قالب قرارداد با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، صرف تولید برنامه‌های مرتبط با اهداف، وظایف و مأموریت‌های خود جهت فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی و اطلاع‌‌رسانی نمایند.