جمعه دهم فروردین ماه

جدایی هوتهم از تیم ملی نوجوانان

جعفر هوتهم مربی بین المللی که دوره ویژه والیبال پایه را در کشور کانادا گذرانده است بعد از چند ماه همکاری با مسعود آرماد در تیم زیر 19 سال از این گروه جدا شد. ظاهرا مشکلات کاری و تمایل وی به اداره و هدایت آکادمی استاد جباری باعث شد تا این مربی سازنده و باتجربه از جمع جدا شوند.

این در حالی است که چیزی به آغاز مسابقات قهرمانانی نوجوانان جهان در تهران باقی نمانده است. بدون تردید مربیانی چون هوتهم که کارشان سازندگی و اداره کانون های آموزشی است چاره ای جز اندیشیدن به گذران امور زندگی ندارد. اما آنچه که درباره تیم نوجوانان شنیدنی است این که در چند بخش دارای بازیکنان ماهری است مثلا در پاسوری ایلشن داوودی پور از گنبد پیشرفت فوق العاده ای دارد یا در لیبرویی سجاد جلوداریان که سابقه بازی در دوره قبلی مسابقات جهانی را دارد، نقطه قوت این تیم محسوب می شود.

مصطفی کارخانه مدیرفنی تیم های ملی که یک روز در میان تمرینات تیم نوجوانان را تماشا می کند، می گوید: این تیم به لحاظ فیزیکی از تیم جوانان هم بهتر است ولی با وجود این تعریف اعتقاد داریم که برگزاری بازی های تدارکاتی برای نوجوانان از ضرورت ها و اولویت ها است.

کارخانه و جوانان

مصطفی کارخانه که به عنوان مدیرفنی تیم های ملی معرفی خواهد شد، درباره تمرینات تیم جوانان می گوید: خوشبختانه آقای عطایی و دستیارانش علیرضا طلوع کیان و مهران زارع مربیانی کاربلد هستند و همه چیز در این حوزه به خوبی پیش می رود. خوشبختانه حضور سرهنگ محمدی به عنوان سرپرست باعث شده تا این مرد باتجربه بتواند مشکلات موجود بر سر خروجی بازیکنان و باقی قضایا به درستی حل شود. تیم جوانان ایران باید برای مسابقات جهانی ایتالیا – بلغارستان آماده شود. تیم ایران دوره قبل در منامه بحرین نخستین قهرمانی را برای ایران به ارمغان آورده بود.