جمعه دهم فروردین ماه

باید با قدرت دیده شویم

تا ساعاتی دیگر شاهدنبرد یوزهای ایرانی مقابل تیم  ملی فوتبال عراق خواهیم بود.

هدف اصلی ما راهیابی به جام جهانی است. برای این حضور باید با اقتدار دیده شویم. امروز برابر عراق باید کوبنده دیده شویم. چون دیدار با عراق پایان کار نیست و بلکه آغاز کار تلقی می شود در برابر عراق باید خودرا برای بازیهای مرحله دوم گرم کرد.

لازم است که از امروز برای روزهای آینده خودرا اماده کنیم. هدف راهیابی به جام جهانی است، بنابراین برای این حضور پرقدرت نیاز است که از نام ها مانند عراق، ژاپن، کره و... فاصله گرفته و خودمان باشیم.

برای تبدیل شدن به خودمان لازم است که انسجام  تیمی را حفظ کرد. انسجام تیمی فقط به تیم مربوط نیست، بلکه من وشما واهل دل فوتبال باید در یک ردیف قرار بگیریم، چون هدف راهیابی به جام جهانی است.

تیمی که اکنون در اختیار است، تیمی قابل ستایش است. حیف است که این تیم بسوزد لازم و واجب است  که فقط به تیم ملی فکر شود. به روسای فوتبال فکر نکنیم. فقط به تیم ملی فکر کنیم. اگر این تیم بسوزد، یعنی فوتبال خواهد سوخت. قطعا هیچ اهل فوتبالی حاضر و راضی نیست که فوتبال کشورمان و تیم ملی فوتبال کشورمان به این سادگی و به خاطر چند نفر بسوزد. با تیم ملی باشیم تا هدف نهایی که همان راهیابی به جام جهانی است تحقق یابد.

نویسنده: اکبر عزیزی