پنجشنبه نهم فروردین ماه

خوشبخت: شخصی که کاندیداست چگونه می تواند دبیرمجمع باشد؟

سرپرست هیات کشتی آذربایجان غربی طی تماسی با خبرنگار خبرگزاری البرز ورزش گفت: آقای کامل محمدزاده دبیر سابق هیات کشتی استان طی مصاحبه ای با خبرگزاری البرز ورزشی با ایراد اتهاماتی، سرپرست هیات کشتی استان را متهم به مهندسی انتخابات کرده بودند.

خوشبخت در ادامه گفت: متاسفانه کامل محمدزاده حرفهای ضد و نقیضی زده که واقعا جای تاسف و تامل دارد ، ضمن آنکه به نظر می رسد عدم تسلط ایشان به قوانین باعث چنین برداشت هایی از جانب وی شده است.

دبیر اسبق هیات کشتی استان گفت: توصیه و اعمال نظر ایشان باعث سرپرست شدن بنده بوده ، بهتر نیست جناب محمدزاده به این سوال پاسخ دهد که چگونه ممکن است هم مدیر کل روحش از مهندسی مجمع خبر نداشته باشد و هم با توصیه یک کاندیدا سرپرست هیات را انتخاب کند ؟ آیا این توهین به جایگاه مدیرکل و عدم تناسب انتخابات هیات با روح استقلال مجمع نیست؟ با این اوصاف صحبت کردن از مهندسی انتخابات اجحاف در حق اداره کل و هیات کشتی استان است ، ضمن آنکه وقتی که هیچ گونه لیستی از سوی هیات برای انتخابات ارائه نشده چگونه کاندیدا ادعا می کند که در انتخابات قصد مهندسی دارد؟
سرپرست هیات کشتی ادامه داد: طبق اختیاراتی که به موجب حکم سرپرستی دارم و به علت کاندیداتوری کامل محمدزاده ، دست به اعمال تغییراتی زدیم که هیچ تاثیری در آرای مجمع ندارد چرا که افراد جابجا شده اصلا در مجمع حق رای ندارند و پیشنهاد می کنم آقای محمدزاده به جای فرافکنی به فکر رقابت سالم با سایر کاندیداها باشند.
وی ادامه افزود: تا کنون هیچ یک از روسای هیات ها و یا قهرمانان و پیشکسوتان از سوی هیات طرد نشده اند و این مورد کلا کذب بوده و تصمیمات هیات تا امروز همسو با نظرات اکثر پیشکسوتان بوده و کما اینکه امکان ندارد کسی بتواند همه را راضی نگاه دارد و یقیناً اعتراضاتی نیز وجود دارد که حاضریم با گوش دل تمامی انتقادات را بشنویم و در راستای پیشرفت کشتی استان رویه ها را اصلاح کنیم اما تخریب ها هیچ محلی از اعراب ندارد.
خوشبخت در پایان گفت: متاسفانه رفتارها و مصاحبه های برخی افراد هم باعث تشویش اذهان عمومی می شود و هم باعث ایجاد کدورت شده و هم حق الناس را به همراه دارد ، این دوران ورزش ماندنی نیست ، خصوصا در ورزشی که به جوانمردی و فتوت شهره است چنین رفتاری دور از شان این ورزش است.