جمعه سی و یکم فروردین ماه
با وجود ابهامات فراوان؛

تیم ملی را تنها نگذاریم

تیم ملی والیبال ایران امشب ساعت 23:30 مقابل صدرنشین لیگ ملت ها قرار می گیرد...

بازیکنان ایرانی شب گذشته در حالی که 107-105 امتیازات بیشتری نسبت به استرالیایی ها کسب کرده بودند، اما در مجموع 3 بر 2 شکست خوردند آن هم مقابل تیمی که نه بازیکن مطرحی داشت و نه از تجربیات بزرگ بین المللی به جز لوک پری لیبروی توانمند و باتجربه و یک مربی برزیلی صاحب کارنامه به نام مارکوس میراندا برخوردار بود. شکست در هر رویدادی امکانپذیر است اما اینکه چرا تیم ما در زمین بدون انرژی و انگیزه بود پرسشی است که همچنان مبهم باقی مانده است.

تیم ملی امشب اما مقابل برزیل قرار می گیرد که ستارگان مطرحی دارد و در صدر رده بندی لیگ ملت ها می تازد. این تیم اما شب گذشته نزدیک بود در گرداب مردان اسلوونی غرق شود. بنابراین اگر خوب به بازی دو تیم نگاه کنیم در خواهیم یافت که برزیلی ها شکست ناپذیر نیستند. ما در دهه اخیر مقابل مردان آمریکای لاتین بازی های خوبی را برگزار کردیم و امیدواریم امشب بچه های ما بتوانند بازی بد برابر استرالیا را با یک نمایش عالی جبران کنیم.

درباره شکست های تیم ملی نوشته ایم و باز هم باید بنویسیم؛ اما این واقعیت را هرگز نادیده نخواهیم گرفت که بازیکنان تیم ملی پسران و برادران ما هستند و هیچ گاه به خود اجازه اهانت و تحقیر شمردن آنها را نخواهیم داد و انتظار داریم که نقدها را در کمال حرمت گذاری در طبق اخلاص بگذاریم چون نیت ما ساختن است، نه سوختن ...

نویسنده: جمشید حمیدی