جمعه دهم فروردین ماه

مصطفوی: فدراسیون در صعود تیم ملی خیلی نقش داشت

رئیس سابق فدراسیون فوتبال از صعود تیم ملی به دور بعدی انتخابی جام جهانی قطر ابراز خوشحالی کرد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با البرز ورزشی با ابراز خوشحالی از صعود تیم ملی به دور بعدی انتخابی جام جهانی قطر گفت: بدون شک در کنار سختکوشی بازیکنان و کادرفنی مسئولان فدراسیون هم نقشی به سزا داشتند.

داریوش مصطفوی افزود: پیش از شروع مسابقات برگشت کمتر کسی پیش بینی صعود ایران را با وضعیتی که پیش آمده بود، داشت. اما تعصب و دوندگی بازیکنان آنقدر چشمگیر بود که شکست دو تیم بحرین و عراق را جبران کرده و اعتبار از دست رفته فوتبال ایران را برگرداندند. متاسفانه مشکلات ناشی از ناکامی تیم ملی در دوره گذشته به خاطر سوءمدیریت در فدراسیون بود و نیز فقدان دانش فنی و مسئولیت پذیری در نزد ویلموتس مربی بلژیکی که باعث شد روزگار سختی بر فوتبال ایران بگذرد.

مصطفوی اضافه کرد: انشاالله که همین روند ادامه پیدا کند و تیم ملی ما بتواند مسیر جام جهانی را به درستی طی کند. فقط امیدوارم که تا رسیدن به پیکارهای پایانی با ژاپن و کره جنوبی برخورد نکند چرا که این دو تیم در اوج آمادگی به سر می برد و از نظر تدارکات و سازماندهی نیز عالی هستند. امیدوار هستم که با اقدامات موثری که فدراسیون و کادرفنی به عمل می آورند بتوانیم شاهد ششمین حضور تیم ملی در جام جهانی باشیم. میدان بزرگی که شهرت و آوازه نام ایران را به گوش جهانیان خواهد رساند.

گفت و گو: حسن امامقلی