پنجشنبه نهم فروردین ماه

ناکامی نمایندگان ایران در هندبال باشگاه های آسیا

مسابقات هندبال باشگاه های آسیا در شرایطی دور نخست خود را پشت سر گذاشت که نمایندگان ما عملکرد خوبی نداشتند و می تواند زنگ خطری برای این ورزش باشد که در محاصره کشورهای عربی قرار گرفته و با این گونه برنامه ریزی ها به جایی نمی رسد.

پس از مرحله گروهی و یک روز استراحت، مرحله نهایی مسابقات باشگاه های اسیا امروز و از ساعت 12:30 به وقت تهران با بازی تیم های پنجم گروه یک و دو یعنی تیم های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ازبک ازبکستان آغاز می شود.

نماینده کازرون که با 4 شکست در رتبه پنجم گروه یک قرار گرفته به مصاف ازبک ازبکستان می رود و امیدوار است با غلبه بر این تیم در جایگاه نهم این دوره از مسابقات قرار گیرد.

در سایر مسابقات السالمیه کویت و الوحده عربستان از ساعت 14:30 برای کسب مقام هفتم مبارزه می کنند و از ساعت 16:30 صنعت مس کرمان که با بدشانسی و شکست برابر الدوحیل علی رغم بازی خوبش نتوانست به جمع 4 تیم برتر این مسابقات صعود کند، با تیم سوم گروه یک یعنی مضر عربستان رودررو می شود تا با شکست این تیم عنوان پنجمی این مسابقات را از آن خود کند.

گفتنی است القطن یمن نیز که با پنج شکست، در رده ششم گروه دو جای گرفته است، با ایستادن در جایگاه یازدهم این دوره از مسابقات، از جام خداحافظی کرد.

در مسابقات نیمه نهایی نیز برای مشخص شدن تیم های راه یافته به فینال این مسابقات، العربی قطر با الکویت کویت دیدار می کند و الدوحیل قطر، النجمه بحرین را پیش رو دارد.

بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از 22 خردادماه با شرکت 11 تیم در جده عربستان آغاز شده و 31 خرداد ماه با معرفی قهرمان این دوره از مسابقات به پایان می رسد.

برنامه کامل مسابقات امروز به این شرح است:

19 ژوئن/ 29 خرداد

ساعت 12:30 : نیروی زمینی شهید شاملی کازرون -اُلمالیق ازبکستان

ساعت 14:30: السالمیه کویت- الوحده عربستان

ساعت 16:30 : صنعت مس کرمان- مضر عربستان

نیمه نهایی/ ساعت 18:30 : العربی قطر- الکویت کویت

نیمه نهایی/ ساعت 20:30 : الدوحیل قطر- النجمه بحرین

نویسنده: ج - دوستدار