جمعه سی و یکم فروردین ماه

تاوان تصمیماتی که در فدراسیون بدنسازی گرفته می شود

از اتفاقات عجیب و نادر ورزش، برکناری ناگهانی نایب رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام است. زهره مرزوقی دانش آموخته تربیت بدنی و کارشناس ارشد وزارت ورزش در شرایطی جای خود را به یک چهره ناشناخته به نام نسرین شاه محمدیان داد که کارنامه خوبی در فدراسیون های ووشو و پرورش اندام داشته است. بانویی از شهر قهرمان خیز خرمشهر که شجاعت و مدیریت ذاتی جنوبی های خونگرم را داشته است. آنچه در پی می آید دلنوشته و شاید هم دردنامه ای است که از سوی زهره مرزوقی به البرز ورزشی رسیده است...

دو روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری عزل نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران سوال برانگیز شده است ؟!

چرا باید چنین تصمیمی گرفته شود معمولا رئیس فدراسیون در عزل و نصب‌ها با معاون ورزش بانوان و حراست مشورت کرده و سپس تصمیم می‌گیرد این در حالی است که معاون ورزش بانوان به مشاور وزارت اظهار بی اطلاعی در تصمیم گرفته شده می کند متاسفانه وزارت ورزش و جوانان هیچ گونه واکنشی در این باره نشان نداده است.

 لذا انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی که از سابقه نایب رئیس قبلی مطلع هستند در موضوع ورود نمایند،  تا شاید از اینگونه برخوردهای سلیقه ای و جناحی در ورزش جلو گیری گردد  زیرا تاوان تصمیم گیری های غیر کارشناسانه دامن گیر ورزشکاران شایسته  رشته بدنسازی و پرورش اندام بانوان خواهد شد.

زهره مرزوقی