پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
سناریوی جدید و نگرانی پاک اندیشان

آقای عزیزی خادم؛ به هوش باشید

این دست و آن دست کردن برای انتخاب سرمربی جدید  یا تمدید قرار داد اسکوچیچ، وضعیت تیم‌ملی فوتبال کشورمان را در پرده ابهام قرار داده است.

با اتمام قراداد اسکوچیچ، اخبار گوناگون و بعضا بوداری بگوش می رسد که جامعه فوتبال را هاج و واج کرده است.

خبرهای منتشره و البته غیر رسمی از آمدن برانکو و حتی کی روش از راهروهای فدراسیون فوتبال به بیرون درز کرده و چند سایت وابسته به این فدراسیون نیز آن را تیتر یک کرده اند.

در این راستا، برانکو دست بکار شد و آب پاکی را رو دست آقایان ریخت و با تاکید بر اینکه با تیم ملی عمان قرارداد دارد،  خبر آمدن به تهران را تکذیب کرد

ولی گویا قصه کی روش ادامه دارد.

البته شک نداریم برخی از سایت های ورزشی وبه اصطلاح  مشاوران رسانه ای به این قضیه ورود کرد ه اند تا پولی به جیب بزنند و خوش بحالشان شود.

اما از این ها که بگذریم، برخی از آقایان معتقدند اسکوچیچ جنم لازم را ندارد و به همین سبب کریم باقری به اردوی تیم ملی فراخوانده شد تا حاشيه های کاذب و تنش های رایج به بدنه تیم ملی رسوخ نکند.

اما برخی از کارشناسان معتقدند بیلان اسکوچیچ در کارزار منامه رضایت بخش بود و لذا بهترین گزینه حفظ این مربی کروات است.

آنچه که اکنون از نان شب واجب تر می‌نماید این است که باید تکلیف سرمربی در اسرع زمان محرز و امروز و فردا کردن‌ها تمام شود.

ذکر این نکته حیاتی ضروری است که رئیس فدراسیون حواسش را شش دانگ جمع کند و تحت تاثیر القائات سودجویان  و فرصت طلبان قرار نگیرد وگرنه بعید نیست سناریوی ویلموتس دوباره تکرار شود و بیت المال هدر برود.

این روزها پاک اندیشان فوتبال نگران هستند که مبادا آقای عزیزی خادم مرعوب دلالیسم شود و بجای صعود به جام‌جهانی، سر از ناکجا آباد درآوریم و پول بی زبان دور ریخته شود.

رئیس فدراسیون باید این مهم را ملک ذهن کند که اتکا به خبرگان و دلسوزان واقعی فوتبال می تواند اکسیری کارساز باشد. لذا پیشنهاد میکنیم ایشان با فراخوانی فرهیختگان و افراد پاک اندیش به اتاق فکر، خردجمعی و برنامه های راهبردی را باور کند و به اگر و اماها پایان دهد.

نویسنده: رضا میرزاییان