شنبه یکم اردیبهشت ماه

ورزشکاران 14 کشور داوطلب سفر به ارومیه

فرشید سلطانی درباره برگزاری اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ اظهار داشت: لیگ پاورلیفتینگ برای اولین بار با همت ریاست فدراسیون و همکارانم در سازمان لیگ و انجمن پاورلیفتینگ فعالیت خود را آغاز کرد که مراحل رفت و برگشت آن برگزار شد.

مطابق بخشنامه مسابقات، چهار تیم راهی دور بعد شدند که این چهار تیم به صورت ضربدری با هم رقابت خواهند کرد. این لیگ دو فرآیند را دنبال خواهد کرد. انتخاب تیمهای اول تا چهارم لیگ فرآیند نخست تشکیل لیگ بود و انتخاب دو تیم برتر مسابقات برای حضور در رقابتهای جام باشگاههای جهان در ارومیه دومین فرآیند است.

رییس انجمن پاورلیفتینگ درباره نهایی شدن برگزاری جام باشگاههای جهان در ارومیه تصریح کرد: در سفر گاستون پاراژ به ایران مقرر شد که شش تیم از کشورهای صاحب سبک به همراه دو تیم از ایران در این رقابتها حضور پیدا کنند. البته تاکنون حدود 14 تیم آمادگی خود را برای حضور در این رقابتها اعلام کرده اند اما از آنجایی که میزبان مسابقات برای حضور هشت تیم برنامه ریزی کرده است، تاکنون که قرار است همان هشت تیم در مسابقات شرکت کنند. طرحهای مختلف دیگری نیز مطرح شد. مثلا در جلسه ای که تشکیل شده بود، پیشنهاد دادم که می توانیم هر چهار تیم برتر لیگ کشور را به رقابتها بفرستیم، اما این گونه طرحها منوط به تایید فدراسیون جهانی دارد.