جمعه دهم فروردین ماه

تیم های پنجم تا یازدهم جدول رده بندی مشخص شدند

با پایان بازی های مرحله رده بندی در روز گذشته، جایگاه تیم های پنجم تا یازدهم در بیست و سومین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا مشخص شد.

روز گذشته پس از پایان مرحله گروهی، تیم های سوم تا پنجم هر گروه برای مشخص شدن عناوین پنجم تا دهم به مصاف هم رفتند که صنعت مس32 بر 29 مضر عربستان را شکست داد و پنجم شد. الوحده عربستان 39 بر 32 بر السالمیه کویت غلبه کرد و عنوان هفتم را از آن خود کرد و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با نتیجه 33 بر 17 ازبک ازبکستان را برد و در جایگاه نهم این مسابقات ایستاد.

القطن یمن نیز که با پنج شکست، در رده ششم گروه دو جای گرفته بود، با ایستادن در جایگاه یازدهم این دوره از مسابقات، از جام خداحافظی کرد.

بنابراین در پایان بازی های روز گذشته تیم های صنعت مس ایران، مضر عربستان، الوحده عربستان، السالمیه کویت، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ایران، ازبک ازبکستان و القطن یمن رده های پنجم تا یازدهم این رقابت ها را به دست آوردند

همچنین شب گذشته تیم های الکویت کویت و الدوحیل قطر به فینال مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه های مردان آسیا رسیدند. بنابراین فردا، سی ام خردادماه، ابتدا دو تیم العربی و النجمه برای کسب مقام سوم به میدان می روند و سپس در بازی فینال الدوحیل و الکویت روبروی هم صف آرایی خواهند کرد.

بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا که با شرکت 11 تیم از 22 خرداد در جده عربستان آغاز شده، فردا با برگزاری دیدار فینال به پایان می رسد.

رده بندی تیم های پنجم تا یازدهم مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا به این شرح است:

رده پنجم: صنعت مس ایران

رده ششم: مضر عربستان

رده هفتم: الوحده عربستان

رده هشتم: السالمیه کویت

رده نهم: نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ایران

رده دهم: ازبک ازبکستان

رده یازدهم: القطن یمن