جمعه دهم فروردین ماه
حمایت از امیر غفور

محمودی: نمی دانم در ذهن آلکنو چه می گذرد

شهرام محمودی ستاره والیبال ایران همچنان در بیرون از گود رقابت های ورزشی برای کسب بهبودی خود تلاش می کند. او می گوید: بعد از عمل جراحی به تایید دکتر فرهادی و سیامک افروزی مشکلی برای بازگشت به میدان ندارم اما تصمیم جدی ای در این باره نگرفته ام.

ملی پوش ارزشمند و اخلاقمند تیم ملی که چند صباحی از سهم مسابقات رسمی دور مانده است، درباره عملکرد تیم در جام ملت ها می گوید: بچه های جوان بسیار باانگیزه هستند و این مایه خوشحالی است فقط امیدوارم زود اشباع نشود و از همجواری با بزرگ ترهای تیم ملی درس بگیرند و به پیش بروند.

وی درباره دو قطر پاسور جوان و درخشان تیم ملی نیز می گوید: صابر کاظمی تکنیکی تر و فنی تر و باتجربه تر است. اما بردیا سعادت به لحاظ فیزیکی شرایط بهتری دارد و به درد آینده می خورد. این دو بازیکن چون از دو شهر والیبال خیز آمده اند، درک بسیار خوبی از این ورزش دارند. اما نظر شخصی من بر این است که در تیم اعزامی به المپیک امیر غفور هم باید باشد. او تجربه بازی در المپیک را دارد و می تواند در امتیازات حساس به یاری تیم ملی بشتابد.

شهرام محمودی که پاس های ویژه ای را از سعید معروف دریافت می کرد، درباره جواد کریمی، پاسور جوان تیم ملی هم می گوید: جواد پاسور خیلی خوبی است ولی من و سعید ساعت ها و ماه ها با هم تمرین کرده بودیم تا بتوانیم سرعت شخصی و حرکات معروف را هماهنگ سازم. لیگ ملت ها تورنمنت بزرگی است و به همین دلیل بازیکنان ما باید بیشتر تلاش کنند و قدر فرصت ها را بدانند.

محمودی درباره عملکرد آلکنو و اصرار وی مبنی بر نگه داشتن میلاد عبادی پور نیز در زمین نیز می گوید: او مربی بزرگی است و من واقعا نمی دانم چه ایده ای در دل و ذهن او می گذرد. شاید می خواهد بداند که بازیکنی مانند میلاد در پست دریافت کننده قدرتی چقدر زیر فشار تاب می آورد.