جمعه سی و یکم فروردین ماه
سفره دل رسول خطیبی؛

قدرت به دست فضای مجازی افتاده است!

رسول خطیبی سرمربی تراکتور تبریز بعد از بازی دیشب با پرسپولیس سفره دل گشود و حرف هایی زد که حداقل شاید افکار عمومی فوتبال دوستان خطه آذربایجان را آرام کند.

 وی گفت: تیم موجود با تفکرات پنج مربی بسته شده است و در ابتدای هر سال با تغییرات زیادی نیز در بازیکنان همراه بوده که حجم این تغییرات هرگز به نفع تراکتور نیست. این یک اصل غیر قابل انکار است که لازمه موفقیت در فوتبال ثبات است و تنها این سیستم دلالی است که از رفت و آمد ها نفع برده است.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: جلوی این ساختار نامنظم فنی باید در یک جایی گرفته می‌شد و هیچ مربی دوست نداشت که به خاطر ساختار فنی تراکتور خود را درگیر کند. این چنین بود که آقایان آمدند و رفتند و تنها چیزی که ماند یک هزینه‌های چند صد میلیاردی روی دست بخش خصوصی و شخص آقای زنوزی بوده است و دلشکستگی و اعصاب خردکنی برای هوادار.

خطیبی افزود: تراکتور متعصب‌ترین و خاص ترین هواداران فوتبال را دارد و همگی آنها به نام تراکتور و آذربایجان عشق دارند و با آن زندگی می‌کنند ولی سلیقه‌ها مختلف است. آنها حق اعتراض و انتقاد دارند ولی مشکل از جایی شروع شد که کرونا باعث شد تا هوادار از استادیوم ها دور شوند و قدرت افتاد دست برخی مجازی ها و مشخص نبود چه کسی هوادار است و چه کسی کاسب.