جمعه دهم فروردین ماه
دلیل انصراف نوشاد عالمیان؛

حسنی: او فردا هم فرصت دارد

در حالی که نیما عالمیان تنها نماینده ایران در بازی های المپیک پیش رو است، برادر وی نوشاد عالمیان در مسابقات انتخابی اخیر تیم ملی دچار چالش شده است تا جایی که از ادامه مسابقات انصراف داده است...

در حالی که نیما عالمیان تنها نماینده ایران در بازی های المپیک پیش رو است، برادر وی نوشاد عالمیان در مسابقات انتخابی اخیر تیم ملی دچار چالش شده است تا جایی که از ادامه مسابقات انصراف داده است. پیمان حسنی دبیر فدراسیون پینگ پنگ در این باره به البرز ورزشی گفت: بعد از شکست نیما به امیرحسین هدایی وی به نحوه قضاوت داور اعتراض کرد. اما دلیل دیگر کناره گیری ایشان ناراحتی از ناحیه کمر بوده که امیدوار هستیم فردا در دور سوم مسابقات حضور پیدا کند. ما در هر دوره از این مسابقات یک نفر را برای عضویت در تیم ملی برمی گزینیم و پس فردا نیز دور بعدی مسابقات را در پیش خواهیم داشت.

حسنی اضافه کرد: برگزیدگان این مسابقات انتخاباتی دهم شهریور ماه در مسابقات قهرمانی آسیا که در شهر دوحه قطر  برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.

ناگفته نماند که امروز در چارچوب مسابقات برگزار شده، افشین نوروزی بازیکن سرشناس و کاپیتان تیم ملی 4 بر 2 مغلوب محمدعلی روئین تن از فارس شده است.