سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
در مراسم بهره برداری از مجموعه ورزشی شهید معتمدی

شریعتمداری: مجموعه های ورزشی و رفاهی خوبی برای کارگران در سراسر کشور احداث شده است

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مراسم بهره برداری از مجموعه ورزشی کاررگان شهید معتمدی گفت: ورزش از بهترین ابزار برای تندرستی و ایجاد شور نشاط در جامعه کارگری است و خوشبختانه در قانون کار جمهوری اسلامی توجه بایسته ایی به تندرستی و سلامتی کارگران  شده است.

محمد شریعتداری بازسازی کامل مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی  قدیمی ترین مجموعه ورزشی کارگران در جنوبی ترین نقطه تهران را توجه به اقشار کم برخوردار دانست و افزود: دو سال قبل که برای بازدید به این ورزشگاه آمدم موضوع بازسازی مطرح شد و خوشحالم که امروز شاهد نوسازی بخش های مختلف مجموعه فوق هستیم .

شریعتمداری افزود: ورزش باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه است و خوشبختانه کارگران  با بیش از 250  مجموعه و فضای ورزشی اختصاصی در سراسر کشور از امکانات خوبی برخوردارند.

مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی در سال 1348 احداث شده و بازسازی جامع آن از دوسال قبل آغاز شد که روز دوشنبه 31 خردادماه با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد بهره برداری قرار گرفت.

بازسازی و نوسازی خوابگاه مجهز، سالن کشتی، سالن شماره یک و دو، زمین چمن فوتبال، موتورخانه، استخر، نوسازی کامل سالن رزمی از جمله بخش هایی است که نوسازی کامل شده است.

در مراسم فوق آقایان شجاعی برهان و دادکان مشاوران وزیر، عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان، صادقی فر معاون وزیر کار ،رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، حیدری مدیرکل ورزش کارگران و جمعی از مدیران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.