جمعه دهم فروردین ماه

محبی و الهی به دیدار رده بندی راه یافتند

عرفان الهی و ارشک محبی به دیدار رده بندی اوزان 70 و 92 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه و علی علی اف روسیه راه یافتند.

 آزادکاران کشورمان در دو رقابت بین المللی کشتی جام یاشاردوغو در ترکیه و علی علی اف در روسیه به میدان رفته اند که عرفان الهی در وزن 70 کیلوگرم جام یاشاردوغو ترکیه با شکست حریفان خود به دیدار رده بندی راه یافت و ارشک محبی نیز در وزن 92 کیلوگرم جام علی اف روسیه با پیروزی در دیدار شانس مجدد، راهی دیدار رده بندی شد

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 70 کیلوگرم  عرفان الهی در دور نخست با نتیجه 5 بر 2 مقابل کونیت بوداک از ترکیه به پیروزی دست یافت وی در دور دوم مقابل زورابی یاکوبیشویلی دارنده ی مدال های طلا و برنز جهان از گرجستان با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه ابتدا مقابل سرهت اصلان از ترکیه با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید وی در کشتی بعد والنتین بورزین از مولداوی را با نتیجه 7 بر 2 مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار به مصاف اسلام بک اورزبکوف از قرقیزستان می رود.

در وزن 92 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی و  ارشک محبی در دور نخست استراحت کردند. این دو کشتی گیر در دور دوم به مصاف هم رفتند که ابراهیمی با نتیجه 5 بر 2 و ضربه فنی محبی را مغلوب کرد. وی در دور سوم یوری ایوانوف از روسیه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ابراهیمی در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر و با ضربه فنی عمرگادجی ماگمدوف از بلاروس را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار پایانی زبگنیو بارونوفسکی از لهستان است.  با توجه به حضور ابراهیمی در دیدار فینال، محبی به گروه بازنده ها رفت. وی در دیدار شانس مجدد یوری ایوانف از روسیه را با نتیجه 4 بر صفر مغلوب کرد تا در دیدار رده بندی به مصاف عمر گادجی ماگمدوف از بلاروس برود.