پنجشنبه نهم فروردین ماه
بازگشت قایقران المپیکی بعد از خداحافظی

جاور: همیشه قایق های شکسته به دست ما می رسد

مهسا جاور قایقران ایرانی که در المپیک دور قبل در ریوی برزیل شرکت کرده بود، بعد از خداحافظی از ورزش قهرمانی بار دیگر به صحنه بازگشته است.

مهسا جاور قایقران ایرانی که در المپیک دور قبل در ریوی برزیل شرکت کرده بود، بعد از خداحافظی از ورزش قهرمانی بار دیگر به صحنه بازگشته است. جاور در گفت و گو با البرز ورزشی درباره اهمیت و ابهت بازی های المپیک می گوید: آنچه که قهرمانان کشورمان به ویژه بانوان المپیکی نیاز دارند، مربی خوب، امکانات عالی و تجهیزات مدرن است تا بتوانند در صحنه مسابقات به خوبی اظهار وجود کرده و تحت تاثیر جو و عظمت بازی ها قرار نگیرند. وی که در المپیک پیشین رتبه بیست و دوم را در بین پاروزنان رشته روئینگ کسب کرده است، در تشریح اهمیت بازی های المپیک می افزاید: ما در آسیا قهرمان هستیم و بارها و بارها روی سکوی نخست ایستاده ایم اما المپیک میدانی دیگر است.

وی درباره نیازهای ورزشکاران رشته قایقرانی می گوید: از نظر تجهیزات کمبودهای زیادی داریم یکی از این کمبودها قایق های مدرن است. البته فدراسیون قایقرانی تحت هر شرایطی که بود، قایق هایی را هم خریداری کرده است اما متاسفانه بیشتر آنها در گمرک خاک خورده اند یا زمانی که تحویل ما داده شد، قایق های شکسته بود. در صورتی که فدراسیون های ورزشی با هزار و یک مشکل بودجه به اعتبار این اقلام را تهیه می کنند، حداقل باید از طرف گمرک مورد پشتیبانی قرار گیرند.

وی اضافه می کند: خوشبختانه آقای سهرابیان ریاست فدراسیون دلسوزانه کار می کند و از مربی خوبی مانند آقای فرزام برخورداریم ولی برای بازی های المپیک همه بانوان ایرانی نیازمند تجربیات مربیان بزرگ بین المللی هستند.

گفت و گو: مرجان بنی یعقوب