پنجشنبه سی ام فروردین ماه
دنیای توپ و سبد

پاداش یکصدهزار دلاری برای بسکتبال جوانان

تیم بسکتبال جوانان ایران بامداد امروز راهی لتونی شد تا در مسابقات جام جهانی جوانان زیر 19 سال شرکت کند....

تیم بسکتبال جوانان ایران بامداد امروز راهی لتونی شد تا در مسابقات جام جهانی جوانان زیر 19 سال شرکت کند. این تیم با سرمربیگری رضا نوری بازیکن و مربی سابق تیم ملی و مجید کرمعلی ناظر از ملی پوشان پیشین به عنوان سرپرست راهی شرق اروپا شد. جوانان که از سه سال پیش به این طرف تحت پوشش باشگاه کاله و با نام کوچین در لیگ باشگاه های کشور شرکت کرده است، پیش از سفر دیداری با غلامعلی سلیمانی، بنیانگذار شرکت کاله داشت. در این ملاقات بنیانگذار شرکت کاله قول پرداخت یکصد هزار دلار پاداش را به تیم داده است. براساس اخبار رسیده نامبرده تاکید کرد که در صورت قهرمانی تیم به هر فرد پنج هزار دلار در صورت ایستادن روی سکو سه هزار دلار پاداش خواهد داد و چنانچه تیم به جمع نیمه نهایی صعود کند نیز به هر بازیکن دو هزار دلار جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت. این تیم با شارژ روحی و مادی به آن سوی مرزها پرواز کرد تا در دور مقدماتی با تیم های صربستان، پورتوریگو و لتونی در چارچوب یازدهمین دوره جام جهانی جوانان پیکار کنند.

مهندس بهمن سلیمانی مدیرعامل باشگاه کاله نیز با هزینه شخصی راهی کشور لتونی شد. علی محمد خان محمدی و سینا اسفندیار نیز به عنوان مربی و آنالیزور تیم حضور دارد.

 

 

استارت بسکتبال نوجوانان با ویسی

اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان 2022 ایران از روز یازدهم تیرماه در مجموعه ورزشی آزادی زده خواهد شد. این تیم را سیامک ویسی بازیکن سابق تیم ملی از کردستان هدایت خواهد کرد. اسامی دعوت شدگان به اردو را در ذیل می خوانید.