پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

خبرهای خوش از والیبال ارومیه

این روزها نشست های خوبی در باشگاه شهرداری ارومیه برگزار می شود تا خط مشی کاری، تمرینی و انتخاب مربیان این تیم پرطرفدار کشور شفاف سازی شود. بعد از نشست سرمربی و مدیرعامل باشگاه با آقایی شهردار ارومیه این روال شتاب بیشتری به خود گرفته است.

مهندس پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در گفت و گو با البرز ورزشی گفت: هنوز شورای جدید شهر ارومیه مشغول به کار نشده است اما با استقلال باشگاه و حمایت هایی که به طور  معمول از والیبال می شود، به نظر می رسد که ما می توانیم با سیستمی تعریف شده به سوی تیمداری حرفه ای حرکت کنیم.

وی درباره کادرفنی تیم والیبال شهرداری هم گفت: ساسان خداپرست و امیر ملک زاده دو گزینه دستیاری آقای محمدرضا تندروان هستند. ضمن اینکه رامین تاجدالدینی هم روی نیمکت تیم شهرداری خواهد نشست.

رضایی درباره مربیان تیم های پایه شهرداری هم گفت: جواد محمدی نژاد بازیکن سابق تیم ملی به اتفاق به آقای حداد یک آموزش و پرورشی آگاه به مسایل علمی و بازیکن سازی است، ماموریت تشکیل تیم های پایه را برعهده دارند و ما در نظر داریم با یک فراخوان استعدادهای درخشان ارومیه و استان را جذب کرده و طول سال زیرنظر خود داشته باشیم. در واقع پشتوانه سازی در باشگاه شهرداری ارومیه با این اقدامات وارد فاز جدیدی شده است.