شنبه یکم اردیبهشت ماه
اینلاین هاکی بانوان در رقابت های قهرمانی آسیا

مدبر: برای تکرار مقام سومی استارت زده ایم

اردوی آماده سازی تیم ملی اینلاین هاکی بانوان از فردا در تهران آغاز می شود. برای شرکت در این اردو 82 بازیکن از سراسر کشور دعوت شده اند.

فائزه مدبر سرمربی تیم ملی بانوان در این باره به البرز ورزشی گفت: متاسفانه به علت شیوع کرونا دو سالی است که نتوانسته ایم مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم. اما امروز قرعه کشی لیگ باشگاه های کشور انجام شد و تا آنجا که می دانم شش تیم در این مسابقات حضور خواهند یافت.

راه اندازی لیگ باعث می شود که انگیزه در بین هاکی بازان افزایش پیدا کند و ما با کمبود بازیکن مواجه نباشیم. به همین دلیل امیدوار هستیم که در سال های آتی بتوانیم از بین بازیکنان بیشتری تیم ملی را برگزینیم.

مدبر که کارشناس ارشد حقوق است، دوره های متعدد مربیگری و داوری را پشت سر گذاشته و می گوید: فدراسیون خیلی از ما حمایت کرده است. اما می دانید که این تشکیلات ناچار است چندین رشته را تحت پوشش و پشتیبانی قرار دهد به همین دلیل امیدوار هستیم که با شناخته شده تر اینلاین هاکی اسپانسرها به سراغ ما بیایند.

سرمربی تیم اینلاین هاکی بانوان درباره پیش بینی مسابقات قهرمانی آسیا می گوید: ما تاکنون سه بار مقام سوم آسیا را به دست آوردیم و در این قاره تیم های پرقدرتی چون تایپه حضور دارند. قرار است مسابقات سال آینده در کشور چین برگزار شود و ما از هم اکنون استارت را زده ایم تا ببینیم در مسیر راه به کجا خواهیم رسید.

گفت و گو: صدیقه فتاحی