جمعه دهم فروردین ماه

صالحی امیری: فکر نمی‌کنم  یزدانی از ما گله‌مند باشد

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک  درباره گلایه‌های حسن یزدانی و عدم حمایت‌ها و مسائل شغلی واکنش نشان داد و اعلام کرد که نگاه ما حمایت از تمامی قهرمانان آقای حسن یزدانی است.

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک  درباره گلایه‌های حسن یزدانی درباره عدم حمایت‌ها و مسائل شغلی خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم یزدانی از ما گلایه داشته باشد. او از قهرمانان نامدار ما است و همیشه با او تماس دارم. خودش می‌داند که چه حمایت‌هایی انجام می‌دهیم. از این منظر باور نمی‌کنم از ما گله‌مند باشد. من مسائل و مشکلاتش را دنبال می‌کنم و هر اندازه‌ای که در توان ما در وزارت و کمیته بود، کوتاهی نکردیم.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: ما تا الان در فروردین 50 درصد بودجه فدراسیون‌ها را تخصیص دادیم، به همه نفرات المپیکی به صورت ماهیانه 5 میلیون تومان پرداخت می‌کنیم، فدراسیون‌ها حقوق اختصاصی می‌دهند و 10 نفر از آنها بورسیه 500 دلاری از کمیته بین‌اللملی المپیک را دریافت می‌کنند. در واقع آنچه در توان کشور و ما بوده، کوتاهی نکرده‌ایم.  درباره اشتغال هم آیین‌نامه مصوب دولت وجود دارد و از وزیر ورزش آقای سلطانی‌فر می‌توانید سوال کنید.